عبداللهی: به خوشحالی‌های مجیدی و برزای دقت نکرده‌ام

نصرالله عبداللهی شرایط فعلی این تیم را مناسب توصیف کرده و معتقد است که آبی‌پوشان می‌توانند در فصل جدید نتایج خوبی بگیرند. خبرنگار ما با عبداللهی درخصوص استقلال، انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره و مسائل مختلف دیگر صحبت کرده است.

شرایط فعلی استقلال چطور است؟

همه چیز خوب پیش می‌رود. کادر فنی براساس نقاط ضعف تیم چند بازیکن جدید اضافه کرده و قرارداد اکثر بازیکنان هم که در فصل گذشته با ما بودند تمدید شد. در حال حاضر مهم‌ترین مشکل ما کیفیت زمین چمنی است که در آن تمرین می‌کنیم و دنبال یک زمین مناسب هستیم که امیدوارم پیدا کنیم.

بازیکن جدیدی به استقلال اضافه می‌شود؟

اگر مگویان در تیم بماند احتمال اینکه بازیکن جدید اضافه شود کم است. هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نیست. اگر مگویان جدا شود احتمالا یک بازیکن جذب می‌کنیم.

در مورد انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره چه صحبتی دارید؟

اکثر آنها آدم‌های شناخته‌شده‌ای هستند. من غیر از آقای عباسی تقریبا بقیه را می‌شناسم. آقای قراب که همبازی من بود و آقای قریب هم مدیر شناخته‌شده‌ای است. آقایان افتخاری و زمانی هم که فصل گذشته در باشگاه حضور داشتند.

قرار است قریب رئیس هیئت‌مدیره شود…

این موضوع بستگی به رأی اعضای هیئت‌مدیره دارد. اگر هم ایشان شوند که چه بهتر.

استقلال می‌تواند امسال قهرمان شود؟

برای فصل بعد تیم بسیار خوبی داریم. در سال گذشته هشت بازیکن جدید در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتند که این باعث شد استقلال در نیم‌فصل اول هماهنگ نباشد. در ادامه همه چیز خوب پیش رفت و فقط کار ما در بازی آخر برابر العین خراب شد. هواداران هم تاحدودی ناامید شدند، ولی ما برای فصل آینده تیم خوبی داریم و بازیکنانی جذب کردیم که می‌توانند خودشان را نشان دهند. امیدوارم استقلال در فصل جدید نتایج خوبی بگیرد.

حتما می‌دانید فرهاد مجیدی گفته بهنام برزای را به دلیل نوع شادی گلش کنار گذاشتند. نظر شما چیست؟

من زیاد به خوشحالی‌های مجیدی یا برزای دقت نکرده‌ام که بخواهم در این مورد صحبت کنم. تشخیص کادر فنی این بود و من برای برزای آرزوی موفقیت دارم. او جوان آینده‌داری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا