عذرخواهی دنی آلوز از هواداران یوونتوس

گاتزتا دلواسپورت نوشت: در حالی که دنی آلوس با باشگاه یوونتوس قرارداد داشت، تصمیم گرفت که توافقی مبنی بر خروج از جمع یوونتوسی‌ها داشته باشد.

دنی آلوس در نامه‌ای سر گشاده به هواداران تیم پیشین خود از دلایل جدایی‌اش از یوونتوس گفت. این مدافع ۳۴ ساله قرار است با پپ گواردیولا در یک تیم حضور داشته باشد و این بار پیراهن فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر را بر تن کند. آلوس در این نامه سر گشاده نوشت: اول از همه می‌خواهم از تمام هواداران یوونتوس تشکر کنم و بعد از آن از تمام هم تیمی‌هایی که من را پذیرفتند نیز تشکر می‌کنم. من احترام بسیار زیادی برای یوونتوس قائلم و تلاش زیادی کردم تا بتوانم در مدت حضورم در این تیم موفق عمل کنم. اگر هواداران یوونتوس برداشتی غیر از این داشته باشند، از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و باید بدانند که هیچ قصد و منظوری برای بی احترامی به آن‌ها نداشتم.

او در ادامه آورده است: امروز رابطه حرفه‌یی من با یوونتوس به پایان رسیده است و در این جا از تمام کسانی که به من کمک کردند تا در این راه موفق شوم تشکر می‌کنم. من بازیکنی نیستم که برای پول بازی کنم. من فوتبال بازی می‌کنم چون فوتبال بازی کردن را دوست دارم و با آن زندگی می‌کنم. هیچ وقت پول عاملی برای من نخواهد بود که بخواهم تیمم را تغییر دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا