طالبان و داعش شناخت درستی از اسلام ندارند/ آمریکا جنایتکار بزرگ جهانی و تروریسم است

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران، اظهار کرد: خدا مومنان را به علم، معرفت و شناخت فرمان داده است.

وی با بیان اینکه علم معرفت و شناخت از مهم‌ترین تکلیف مومن است، گفت: اگر معرفت و شناخت واقعی نباشد ایمان واقعی نخواهد بود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه ایمان سوری و ظاهری کارساز نیست، خاطر نشان کرد: معرفت واقعی، معرفت علمی دقیق و عمیق است و سطحی‌نگری و احساسی نیست.

این مسؤول بیان کرد: منافقین کوردل و گروهک فرقان که شخصیت‌ها و رجال سیاسی ما مثل شهدای محراب، هفتم تیر و هشت شهریور را به خاک و خون کشیدند شناخت و شعارشان نسبت به اسلام واقعی نبود و برای همین این همه جنایت ایجاد کردند.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه اسلام معرفت و شناخت واقعی و عمیق است نه ارتجاع، تاکید کرد: طالبان، القاعده، نصره و داعش شناخت‌شان از اسلام ارتجاعی است و به حقیقت نرسیدند.

وی افزود: کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند با حقیقت اسلام و آفرینش منافات دارد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه معرفت واقعی شناخت جامع است و جزیی‌نگری نیست، یادآور شد: معرفت واقعی اسلام معرفت اسلام ناب است.

این مسؤول با اشاره به آراستگی عملی در اسلام افزود: کسانی که اسلام را شناختند زیبایی‌هایی اسلام یعنی تقوا، اخلاق و ادب را شعار زندگی خود قرار دهند.

یوسف‌پور با بیان اینکه فحش و ناسزا در اسلام بد و حرام است ادامه داد: جامعه سالم جامعه‌ای نیست که گرفتار طلاق، اعتیاد و حاشیه‌نشینی باشد بلکه جامعه مؤمنان جامعه صالحان علوی، فاطمی و محمدی است.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه ادامه داد: قوه قضائیه نماد نظام الهی است، با قضات صالح و مقتدر از کجی‌ها، قلدری‌ها و ناملایمات دور می‌مانیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه معدن و صنعت بستر تجارت است بیان کرد: در امور معدن و امنیت کارگران معدن و همچنین کیفیت صنعت و تجارت مشکل داریم که باید با همت جدی مسؤولان حل شود تا اقتصاد مقاومتی و سالم شکل بگیرد و زندگی مردم در یک وضعیت اقتصادی سالم قرار گیرد.

این مسؤول با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: آیا واقعاً آمریکایی که با جنایت‌هایی که به صورت مستقیم و با عمال خود در ایران انجام داد و خود را سردمدار حقوق بشر می‌داند معنای آن را می‌فهمد؟

یوسف‌پور با اشاره ترور رهبر معظم انقلاب در سال ۶۰ گفت: به کوری چشم منافقین و آمریکا ذخیره بزرگ انقلاب اکنون در رأس امور هستند.

وی با بیان اینکه این اقدامات آمریکا با حقوق بشر چگونه قابل توجیه است تصریح کرد: ۱۷ هزار نفر شهید ترور در کشور هستند، ۱۷۵ شهید ترور در استان و ۱۹ نفر در شهرستان ساری بی‌گناه به خاک و خون کشیده شدند.

امام جمعه موقت ساری یاد آور شد: آمریکا به‌وجود آورنده طالبان و وهابی است، هم از آنها حمایت می‌کند و باز هم ادعا می‌کند که سردمدار حقوق بشر جهانی است.

یوسف‌پور در پایان گفت: آمریکا جنایتکار بزرگ جهانی و تروریسم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا