رشد بی‌سابقه بدپوششی در مجتمع‌های خرید فریدونکنار

بصیر، در حالی که بر اساس آیات قرآن زنان و مردان مسلمان نباید خود را برای نامحرمان عرضه کنند، متاسفانه در فروشگاه‌ها و مجتمع‌های خرید فریدونکنار نه تنها این عامل صورت نمی‌گیرد بلکه شاهد ذبح برخی شئونات اخلاقی و به ویژه حجاب از سوی بانوان و بعضا آقایان هستیم.

اگر به فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شرق فریدونکنار وارد شوید و به اصول و ارزش‌های اسلامی پایبند باشید، هرگز نمی‌توانید برای دقایقی کوتاه در آن محیط دوام بیاورید و با سرعت از آنجا خارج می‌شوید.

رشد بی‌سابقه بی‌حجابی به ویژه از سوی بانوان در این مجتمع‌ها به گونه‌ای است که چیزی جز تاسف را برای هر مرد و زن مسلمان و مومن را به همراه نخواهد آورد.

این در حالی است که بسیاری از این بانوان به همراه همسران خود در این مراکز خرید حاضر می‌شوند و این مردان کمترین اعتراضی به پوشش بانوان خود نمی‌کنند.

نکته قابل تامل در این امر عدم برخورد مسئولان با این هنجارشکنان است و به نظر می‌رسد که نظارت‌ها در این مراکز خرید بیشتر بر روی قیمت‌ها صورت می‌گیرد و هیچ ابزار ناهی از منکری در این فرشگاه‌ها حضور ندارد و بهتر است بگوییم مسئولان فریدونکناری به خواب بهاری رفته‌اند.

اما آنچه به نظر می‌رسد توجه به این نکته است که مسئولان این شهرستان باید با راهکارهای متفاوت از جمله برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و برگزاری برخی مسابقه‌های ترویج فرهنگ حجاب و در نهایت برخورد قاطع با هنجارشکنان در این مراکز نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا