۸ غایب قطعی دربی ۸۵

در حالی که کمتر از دو هفته به برگزاری دربی ۸۵ در خاک آلمان باقی مانده مشخص شد تعدادی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دیدار میان این دو تیم غایب هستند.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام کادر فنی تیم فوتبال امید، ۲۵ بازیکن برای حضور در مرحله نهایی اردوی این تیم به اردوی آخر دعوت شده اند تا از ۱۵ تیر خود را به کادر فنی معرفی کنند.

سید مجید حسینی، مهدی قائدی و امید نورافکن از تیم استقلال و صادق محرمی از تیم پرسپولیس ۴ بازیکن سرخابی هستند که باید در این مرحله از اردو خود را به کادر فنی تیم امید معرفی کنند.

بر این اساس، کوروش برمک یکی از اعضای کادر فنی تیم امید در گفت و گو با مشرق، در این باره که با اعزام دو تیم استقلال و پرسپولیس به اردوی ارمنستان و اوکراین و برگزاری دربی در کشور آلمان در تاریخ ۲۵ تیرماه این ۴ بازیکن به چه ترتیب می توانند تیم امید را در اردو و مسابقات آسیایی همراهی کنند اظهار داشت: «هماهنگی های لازم با مسئولان فدراسیون فوتبال صورت گرفته و مسئولان قول همکاری هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این باره را به ما داده اند. اینکه به چه طریق این بازیکنان به اردوی ما اضافه می شوند را نمی دانیم ولی این موضوع که این ۴ نفر در مسابقات تیم را همراهی کنند قطعی است».

پیش از این غیبت بازیکنانی همچون امید ابراهیمی، محسن کریمی و مجتبی جباری از استقلال و کمال کامیابی نیا از پرسپولیس در دربی ۸۵ پیش بینی می شد که با این ۴ بازیکن جمع غایبان احتمالی به ۸ نفر می رسد.

این دیدار شامگاه یکشنبه ۲۵ تیر در ورزشگاه بیلفلد کشور آلمان برگزار می شود.

تیم فوتبال امید کشورمان نیز متشکل از ۲۱ بازیکن رده جوانان و ۴ بازیکن رده زیر ۲۳ سال در مسابقات آسیایی تاجیکستان در گروه A با تیم های قرقیزستان و عمان همگروه است.

اولین دیدار تیم کشورمان ۲۸ تیر برابر قرقیزستان و دیدار دوم اول مرداد مقابل عمان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا