یک رژیم مفید سه روزه برای سم زدایی بدن

رژیم شیر و میوه نوعی رژیم برای سم‌زدایی بدن است که برای پاک کردن بدن از انباشت سموم طراحی شده است. در ادامه این مطلب را به نقل از سایت فوت و فن‌ می‌خوانیم.

دستور یک رژیم مفید سه روزه با شیر و میوه
هنوز ثابت نشده سم‌زدایی بدن ما را از شر ناخالصی‌ها به طور کامل رها کند زیرا بدن به طور طبیعی سموم را از طریق اندام‌هایی مانند کبد و روده دفع می‌کند اما آنهایی که رژیم شیر و میوه می‌گیرند می‌توانند در دفع ضایعات انباشته شده در روده‌ها موفق باشند و بدن خود را از شر یک دوره بدغذایی رها کنند و به آن استراحت دهند.
آنچه باید در رژیم شیر و میوه خود بگنجانید
برای شروع این رژیم موفق، حتماً مقدار زیادی شیر ارگانیک و میوه‌هایی مانند گلابی، انگور، گریپ فروت، آناناس، سیب، پرتقال، ملون و هلو تهیه کنید. موز در این رژیم ممنوع است و میوه‌ها هم نباید پخته یا خشک شوند. از آنجا که این رژیم مملو از میوه و شیر است خوردن سبزیجات، غلات یا حبوبات و پروتئین در مدت زمان خاص این رژیم ممنوع است.
دستور رژیم غذایی شیر و میوه
این رژیم دو روزه به صرف سه وعده غذا در روز نیاز دارد و باید حاوی میوه‌های تازه‌ای باشد که در این رژیم خاص اجازه استفاده از آن را دارید و ممنوعیت مصرف ندارد. یک روز قبل از شروع رژیم، ۴ فنجان شیر در طول روز بنوشید تا ببینید چقدر معده شما با این ماده مقوی غذایی کنار می‌آید. در اولین روز رژیم و به مدت ۱۲ ساعت، یک لیوان شیر ارگانیک هر دو ساعت یک بار بنوشید. در زمان‌هایی که میوه نمی‌خورید یا شیر نمی‌نوشید می‌توانید از ترکیب آب و لیمو استفاده کنید تا بدن شما کم‌آب نشده و سوخت و ساز بدن شما مدام تحریک شود.
پایان رژیم
وقتی رژیم شیر و میوه را به پایان رساندید، بدن خود را برای غذاهای جدید آماده کرده، میوه‌ها و سبزیجات تازه را به وعده غذایی خود اضافه کنید و زمان وعده‌های غذایی خود را به هر ۵ ساعت یک بار افزایش دهید. صبحانه باید حاوی آب میوه و انگور باشد. ناهار می‌تواند شامل سالاد تازه با گوجه فرنگی، هویج، روغن زیتون به همراه سرکه لیمو باشد. در وعده شام نیز می‌توانید سبزیجات سبزبرگ بخارپزشده بخورید و برای تحریک دستگاه گوارش خود بعد از اتمام رژیم دو روزه یک وعده آلو بخورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا