منصوریان: باید بازی‌های تدارکاتی را بیشتر کنیم

الهه منصوریان به خوب بودن سطح ووشوکاران ایران اشاره کرد و مدعی شد: ما وقتی در مسابقات ایران شرکت می‌کنیم سطح بالایی را شاهد هستیم و حتی برایمان حس مسابقات جهانی را دارد. اما وقتی که سطح ووشوکاران ایران اینقدر بالا است باید بازهای تدارکاتی را بیشتر کنیم. حداقل باید با چینی‌ها و حتی ترکیه‌ای‌ها مسابقات تدارکاتی را برگزار کنیم و قطعا در این صورت آمادگی ووشوکاران چندین برابر می‌شود.

او همچنین در مورد اینکه چگونه می‌توان جایگاه اول جهانی را کسب کرد، گفت: با توجه به اینکه فدراسیون تلاش خود رادر این مسیر می‌کنند به تنهای نمی‌تواند این مهم را عملی کند. باشگاه‌های ما کم کاری می‌کند و تیم ملی هم نمی‌تواند به تنهایی به این جایگاه برسد. باید باشگاه‌ها کمک کنند و در راستای این کار از بازیکنان چینی در لیگ استفاده کنند و مسابقات سطح بالایی را برگزار کنند. البته داشتن اردوهای تدارکاتی زیاد و برگزاری مسابقات سطح بالا در داخل کشور نیز یکی دیگر از راه‌های تأثیر گذار است.

لژیونر ووشو بانوان ایران در لیگ حرفه‌ای چین با اشاره به آمادگی خوب خود و ملی‌پوشان اظهار کرد: از بازیکنانی که اردوهایشان تازه شروع شده است از نظربدنی خسته‌تر هستم. ولی به دلیل حضور در لیگ چین آمادگی بدنی خوبی دارم و حتی همین الآن هم می تونم مدال طلا را کسب کنم. با حضور در لیگ چین هم تجربه زیادی کسب کرده‌ام و هم از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارم. تنها از کنار رفتن خواهرم هیلا ناراحت هستم اما خب من و سهیلا در لیگ چین شرایط خوبی داریم و از نظر بدنی خسته هستیم.

او در مورد بازیکنان جدید تیم ملی ووشو بانوان اظهار کرد: تقریبا بازیکنان جوان و خوبی به تیم ملی وارد شده اند که انگیزه‌ی بالایی هم دارند. این حضور خوب بانوان جوان در تیم ملی نشان دهنده رشد خوب دختران و زنان ایرانی در ورزش ووشو است که جای امیدواری دارد. امیدوارم که همه آنها موفق باشند.

نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم ووشو بانوان ایران در مسابقات جهانی کازان روسیه با بیان اینکه از بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان انصراف داده است، ادامه داد: از این مسابقات انصراف دادم چون برایم مسابقات جهانی مهم بود. البته در وزن ۵۲ کیلوگرم ووشوکاران بانوی خوبی را برای تیم ملی داریم که جوان و با انگیزه هستند. امیدوارم که بتوانند نتایج خوبی را برای تیم ملی ایران رقم بزنند.

الهه منصوریان در پایان درباره مربی چینی تیم ملی بانوان، اظهار کرد: مربی چینی خیلی خوبی در کنار تیم داریم که از سطح و دانش بالایی برخوردار است. سال گذشته هم نتایج خوبی را با این مربی کسب کردیم. امسال تمرینات سنگین‌تر، متنوع‌تر و زیادتر شده است اما همه ما تمرینات را به خوبی پیگیری می‌کنیم و از حجم بالای تمرینات خسته نشده‌ایم. ملی‌پوشان سطح خوبی دارند و امیدوارم نتایج خوبی را در رقابت‌های پیش رو کسب می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا