برانکو:‌ درمورد دربی از من چیزی نپرسید

برانکو ایوانکوویچ در مورد اردوی پرسپولیس در اوکراین، گفت: چیزی را تمدید نکردیم کارمان را طبق برنامه پیش بردیم. وضعیت در اردو عالی بود. هتل و کمپ شرایط خوبی داشتند. ۳ بازی کردیم و تنها مشکل کمی تعداد بازیکنان بود.

وی افزود: متاسفانه وحید امیری مشکل کمر پیدا کرد و نتوانست زیاد کار کند. منشا کمی کسالت دارد که این مسئله حل خواهد شد.

برانکو در مورد گلایه بازیکنان از فشار تمرینات، اظهار داشت:‌ طبیعی است بازیکنان همیشه از فشار تمرینات گلایه می‌کنند. آنها بسیار خوب و عالی کار کردند و هیچ انتقادی از آنها ندارم. کارمان خیلی پر فشار بود. فعلا مهم‌ترین هدف بازی سوپر جام است تا بعد از آن برای بازی با الاهلی آماده شویم.

وی در مورد وضعیت مهدی طارمی، عنوان کرد:‌ خوشحالم طارمی برگشت. البته مهدی اصلا نرفته بود که بخواهد باز گردد. هم کادرفنی و هم باشگاه  از اینکه طارمی کنارمان هست خوشحال هستیم. او انتظار داشت به اروپا برود اما دوباره به ما و تمرینات اضافه شد و مدتی نیاز به تمرین دارد. او برای مهمترین بازی ما مقابل الاهلی آماده می شود چرا که تا آن زمان بیش از ۳۰ روز مانده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد دربی آلمان، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم جدیدترین اخبار چیست و شرایط چطور پیش می‌رود. سوپر جام و شروع لیگ ایران برایمان مهم است. این امکان را داریم که یک قهرمانی دیگر کسب کنیم. دربی هم به خاطر مسائل مالی که می‌گویند جالب است اما نمی‌دانیم چطور خواهد شد.

وی در مورد اینکه ممکن است دربی و شکست در این مسابقه تبعات داشته باشد، گفت:‌ در این مورد از باشگاه سوال کنید در مورد دربی از من چیزی نپرسید. الان از هواپیما پیاده شدم و نمی‌دانم شرایط چطور است.

برانکو در مورد نا مشخص بودن وضعیت باشگاه نفت و اینکه آیا در این شرایط سوپر جام برگزار می‌شود، گفت: نمی‌دانم این اتفاق می‌افتد یا نه. طبق مقررات باید بازی برگزار شود اما انگار مشکلاتی در این زمینه هست. جوابی نمی‌توانم بدهم شما این موضوع را بهتر از من می‌دانید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بشار رسن چه زمانی به تمرینات پرسپولیس اضافه می‌شود، اظهار داشت: این مسئله را دقیق نمی‌دانم باشگاه به دنبال مشخص کردن وضعیت این بازیکن است. او چند بازی برای باشگاه قبلی‌اش باید انجام دهد تا بتواند به پرسپولیس بیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا