علی کریمی: در نفت اراده‌ای نمی‌بینم

علی کریمی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در جمع خبرنگاران درباره وضعیت خودش و تیم نفت تهران، گفت: قرار بود امروز تکلیف روشن شود ولی مجموعه تیم نفت فعلا چیزی را روشن نکرده است. یک نفر که اگر لازم باشد نامش را خواهم گفت به من گفت که تا فردا صبر کنم و سپس تصمیم بگیرم.

وی ادامه داد: من اراده‌ای در مسئولان تیم نفت نمی‌بینم. بازیکنان ما با تمام وجود تلاش می‌کنند و خود ما تا زمانی که باشیم کار می‌کنیم. شاید بازیکنان به دلیل اینکه نفت در آسیا حضور دارد بخواهند در این تیم بمانند ولی کادرفنی نه. مطمئنا نفت امسال زنگ تفریح نخواهد بود البته ما خیلی نواقص داریم و خیلی هم عقب افتاده‌ایم. اگر تیم‌ها اردو رفتند و کار کردند اما ما زمان را از دست دادیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی یا نتیجه خوبی را به مسئولان نفت می‌دهد؟ گفت: این در ایران باب شده که قول قهرمانی بدهیم. این مسائل فقط حاشیه درست می‌کند. مربیان بزرگ در جهان این کار را نمی‌کنند. البته ما تلاشمان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم نفت تهران درباره بازی با پرسپولیس در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران، بیان کرد: من خودم از موافقان برگزاری بازی در آزادی بودم چون هواداران زیادی به آنجا می‌آیند و البته باعث جذابیت بازی می‌شوند. فکر می‌کنم هر کسی از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده خواهد بود. دیدیم که بازی جام حذفی در خرمشهر از کیفیت کافی به دلیل وضعیت چمن آن ورزشگاه برخوردار نبود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که نظر شما راجع به لغو داربی در آلمان چیست، گفت: در این لغو شدن‌ها همیشه در فوتبال ایران رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بازیکنان تیم نفت فردا جهت انجام تست‌های پزشکی راهی ایفمارک می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا