مواد طبیعی که حالتان را از این رو به آن رو می‌کنند

افراد بسیاری صبح برای سر کار رفتن از خواب بیدار شده و خود را برای روز جدید و فعالیت‌های آن روز آماده می‌کنند. افراد مختلف معمولا در طول روز راندمان و کارایی مشخصی دارند، اما با رعایت برخی نکات می‌توان کارایی را در این مدت افزایش داد و تمرکز را به خوبی حفظ کرد.

آب بیشتری بنوشید

پزشکان توصیه می‌کنند روزی ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید که این مقدار برای از بین بردن سموم بدن و حفظ ارگان‌های حیاتی به بهترین شکل توصیه می‌شود، اضافه کردن مقدار کمی آبلیمو به آب و استفاده از آن در اول صبح بسیار موثر‌تر است.

تلویزیون و اینترنت ممنوع

به طور معمول هر فردی باید در طول شبانه روز ۶ الی ۷ ساعت به استراحت و خوابیدن اختصاص دهد بنا بر این اگر شخصی به دلیل استفاده مکرر از تلویزیون و اینترنت دچار کم خوابی می‌شود باید فورا این رفتار را ترک کند، زیرا ممکن است تاثیرات آن بر روی رفتار فرد به طور نا مناسبی ظهور پیدا کند.

از ویتامین D خورشید بیشترین بهره را ببرید

زندگی روزمره اکثر افراد به گونه ای  است که در فضایی بسته ساعات عمر خود را می‌گذرانندو کمتر در معرض نور خورشید هستند در حالی که افراد باید سعی کنند هفته یک الی دو بار از زمان خود را صرف گذراندن و پیاده روی در زیر نور خورشید کنید.

روغن زیتون را دست کم نگیرید

روغن زیتون بهتر است به صورت سرد مصرف شود و بهترین روش استفاده‌ آن در سالاد است، همچنین استفاده ۱۵ml روغن نارگیل تازه، دوبار در روز برای افزایش متابولیسم بدن، مبارزه با تیروئید و کاهش وزن مفید است.

آدامس بجوید

جویدن آدامس‌های بدون قند می‌تواند مانع تمایل به خوردن هله‌هوله شود. تحقیقات نشان می‌دهد که آدامس جویدن موجب کاهش گرسنگی و در نتیجه کاهش مصرف کالری می‌شود. همچنین آدامس بدون قند می‌تواند از دندان محافظت کرده و مانع ایجاد پلاک دندانی و خرابی دندان شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا