مورینیو: علاقه‌ای به جذب بیل نداریم

منچستریونایتد در حال‌ حاضر در اردوی آمریکا به سر می‌برد و قرار است بعد از سه بازی دوستانه‌ای که در این کشور انجام داده به مصاف تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید نیز برود.

ژوزه مورینیو درباره حضور داوید دخئا، سنگربان اسپانیایی خود، گفت‌: من می‌توانم همین الان این تضمین را بدهم که او قطعا این فصل هم کنار ما خواهد بود و جایی نخواهد رفت. او خیلی پسر صادقی است و ما اغلب در حال‌ گفت‌وگو با هم هستیم. من همیشه این احساس را داشته‌ام که دخئا دوست دارد کنار ما بماند. من اگر بفهمم بازیکنی دوست دارد از جمع ما جدا شود به هیچ وجه جلوی او را نخواهم گرفت ولی این حس را نسبت به دخئا نداشتم. او بسیار خوب و با انگیزه کار می‌کند و کاری به مسائل حاشیه‌ای ندارد.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد ادامه‌ داد: سال گذشته سه جام قهرمانی به دست آوردیم ولی برای مهم‌ترین و زیباترین قهرمانی یعنی لیگ برتر آماده نبودیم. فصل گذشته بازیکنانی باعث شدند که ما به سطح بالاتری برسیم و به همین خاطر سه جام کسب کردیم اما می‌خواهیم برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خود را انجام دهیم. باید در این فصل این آمادگی را داشته باشیم که برای قهرمانی کار کنیم.

مورینیو همچنین درباره علاقه تیمش به جذب گرت بیل، ‌اضافه کرد: به هیچ وجه علاقه‌ای از منچستریونایتد برای جذب گرت بیل وجود نداشته است. من دوست ندارم درباره نام‌ها صحبتی کنم. این چیزی است که باشگاه باید در برنامه فصل نقل‌ و انتقالات به دنبال آن باشد تا بتوانیم بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیریم. هنوز پنجره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا