پنجعلی: پرسپولیس عملکرد بهتری خواهد داشت

محمد پنجعلی در خصوص برتری ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران و قهرمانی این تیم در سوپر جام اظهار داشت: بازی خوبی بود به خصوص اینکه اولین بازی پرسپولیس در فصل جدید با جام همراه شد. این پیروزی کمک زیادی در ادامه راه به این تیم خواهد کرد. بازیکنان پرسپولیس تازه از دوران بدنسازی خارج شده‌اند و به نظرم این تیم خیلی بهتر از این خواهد شد.

وی درباره بازیکنان تازه‌ وارد پرسپولیس تصریح کرد: این نفرات عملکرد بسیار خوبی داشتند. با توجه به اینکه این اولین بازی این بازیکنان بود و مقابل  هزاران هوادار پرسپولیس بازی می‌کردند به نظرم عملکرد خوبی داشتند و در آینده بهتر هم خواهند شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت باشگاه نفت تهران و کناره‌گیری علی کریمی از هدایت این تیم، عنوان کرد: واقعاً برای این باشگاه متأسفم. فکر می‌کنم این تیم هم به سرنوشت تیم‌هایی مانند پاس و راه‌آهن دچار خواهد شد که نابود شدند. کریمی بهترین تصمیم را گرفت و کار خوبی کرد، چون اگر در نفت می‌ماند به حیثیتش لطمه می‌خورد.

پنجعلی درباره سرمربیگری حمید درخشان در نفت و اینکه آیا هدایت این تیم در شرایط فعلی ریسک نیست؟ گفت: درخشان از این ریسک‌ها زیاد می‌کند. او تا به حال جواب نگرفته  اما امیدوارم این‌بار ریسک او جواب دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا