ژن «عارف» سوژه طنز کاربران فضای مجازی شد!

پسر محمدرضا عارف، فعال سیاسی اصلاح‌طلب که به تجارت و سرمایه‌داری مشغول است، روز گذشته گفت: «توانایی‌هایم به دلیل ژن خون خوب پدر و مادرم بود!» این اظهارات بلافاصله تبدیل به یکی از سوژه‌های اصلی نزد کاربران فضای مجازی شد و هر کس بنا به ذوق خود، کنایه یا طنزی را درباره این حرف منتشر کرد.

امید مهدی‌نژاد، شاعر طنز، شعری را با عنوان «تقدیم به فرزند برومند دکتر عارف» سرود که در بخشی از آن آورده است: «باد و آب و هوا از آن شماست / ما در این خاک میهمان شما / نوش جان شما، چه قابل اگر / قاتق ماست روی نان شما».

کانال تلگرام «طنزیم» هم با اشاره به یکی از دلایل مضحک ارائه شده برای وقوع تقلب در انتخابات سال ۸۸ نوشته است: «این ژن خوب آپدیت شده همون نظریه داماد لرستانه دیگه.»

یکی از کاربران فضای مجازی نوشته است: «اونایی که میدان‌های مین رو پاکسازی کردن، اونایی که عملیات‌های پیچیده دفاع مقدس رو طراحی کردن، اونایی که نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردن، اونایی که دشمن رو به خاک سیاه نشوندن، ندیدیم و نشنیدیم بگن ژنمون خوب بوده».
یک نفر هم نوشته است: «میدونی چرا زنگنه توی قرارداداش همیشه گند میزنه؟ آخه ژن خوب تو وجودش نیس؛ بیژنه».

دیگری هم عنوان کرده: «حالا از فردا واسه شرکت تو ‌مناقصه پروژه‌های بزرگ دولتی نتایج آزمایش خون و ژنتیک به لیست مدارک موردنیاز اضافه می‌شه!» کاربر دیگری هم عنوان کرده: «آقازاده بودن و استفاده از رانت‌های سیاسی و اقتصادی، چنان اعتماد به نفسی به برخی داده که حرف از ژن برتر می‌زنند!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا