آشنایی با رقبای مهدی‌زاده در بازی‌های جهانی کاراته

امیر مهدی‌زاده در مسابقات بازی‌های جهانی ۷ حریف را پیش رو دارد که هر کدام از آنها همانند مهدی زاده دارای عناوین قاره‌ای و جهانی هستند.برای َآشنایی بیشتر با حریفان مهدی‌زاده نگاهی به بررسی عملکرد آنها خواهیم داشت.

*سرشناس ترین حریف مهدی‌زاده بی تردید بروس سانتوس داگلاس برزیلی است، کاراته‌کایی که ۲ طلا، یک نقره و یک برنز جهان را در پرونده‌اش دارد. ۴سال پیش در همین مسابقات که در کلمبیا برگزار شد مدال برنز گرفت و الان به واسطه قهرمانی در پان امریکن مجوز حضور در ورلد گیمز را بدست آورده است.

* جفری برنز، کاراته‌کا کهنه کار هلندی است که ۸ ماه پیش در فینال به امیرمهدی زاده باخت و مدال نقره گرفت و سال ۲۰۱۴ هم همین عنوان را در آلمان بدست آورد. اما در کاراته وان پاریس، هلند و رقابت‌های قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۷ ناکام بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

*صوفیان آگودیل آذربایجانی سومین حریف مهدی‌زاده در ورلد گیمز است. آگودیل برنز جهانی ۲۰۱۶ فرانسه، نقره اروپا سال ۲۰۱۵ و برنز جهان در سال ۲۰۱۶ در کارنامه دارد.

* گارسیا گومز ماتیاس اسپانیایی حریف دیگر مهدی‌زاده مدال طلا اروپا در سال ۲۰۱۶ را یدک می‌کشد.

*فردوسی فرض علی اف از آذربایجان برنز جهانی ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد و چند عنوان نایب قهرمانی و سومی کاراته وان دراختیار دارد.

*عماد الملکی عربستانی دارای ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز کاراته وان در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۵ است و درازوسکی مسیج از لهستانی دیگر حریفان مهدی زاده در این رقابت‌ها است که عناوین چشمگیری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا