ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت امکانپذیر می‌شود

صدور این صورتحساب با هدف مدیریت هزینه های صورتحساب برای مشتریان، ساماندهی و یکپارچه سازی پرداخت قبوض تلفن ثابت، برای مشتریان تلفن ثابت که مبلغ کارکرد ماهانه آن ها بیش از ۵۰ هزار ریال است، خواهد بود.

وی افزود: در این صورتحساب مشتریانی که قصد دارند کارکرد تلفن ثابت خود را به موقع پرداخت کنند، می توانند  با دریافت شناسه قبض، شناسه پرداخت و مبلغ قابل پرداخت از طریق پیامک های اطلاع رسانی که با هدف اعلام کارکرد ماهانه ارسال می شود، نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام کنند.

بیدخام با اشاره به جایزه ویژه مشتریان خوش حساب گفت: امکان مکالمه رایگان درون شبکه برای مشتریانی که قبض خود را تا قبل از بیستم هر ماه به صورت غیرحضوری از طریق درگاه های الکترونیکی پرداخت کرده اند، از امکاناتی است که به زودی برای مشترکین تلفن ثابت در سرتاسر کشور اجرایی خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت از دیگر از امکاناتی است که به زودی برای مشترکین تلفن ثابت فراهم می شود، خاطرنشان کرد: رویه فعلی چاپ و توزیع قبوض ادامه خواهد داشت و در کنار آن، اطلاع رسانی صورتحساب ماهانه نیز به عنوان یک امکان جدید در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا