واکنش تند اختر به احتمال کنار گذاشتن مگویان

ادموند اختر درباره صحبت‌هایی که در رابطه با خروج نام هرایر مگویان از لیست استقلال می‌شود، اظهار داشت: من بارها در صحبت‌هایم گفته بودم که حاضریم قرارداد این بازیکن یک طرفه فسخ شود، اما به شرطی که مطالباتش پرداخت شود. من از خیلی از استقلالی‌هایی که اکنون سمت دارند، استقلالی‌تر بوده و برادری‌ خودم را ثابت کرده‌ام. به باشگاه استقلال گفته بودم که اگر مگویان را نمی‌خواهید، برادری‌تان را ثابت کنید.

«مگویان سه سال در استقلال بازی کرده و جزو خوب‌های این تیم بوده است.» وی افزود: سال گذشته از مسئول نقل و انتقالات استقلال خواستم که با مگویان قرارداد یک‌ساله ببندید، اما گفتند باید دو ساله بسته شود. آقایان امروز می‌گویند قرارداد ناجوری با مگویان بسته شده، در صورتی که قرارداد این بازیکن یکی از شفاف‌ترین و سالم‌ترین قراردادهای تاریخ باشگاه استقلال بوده و هیچ بند و شرطی در آن دیده نمی‌شود.

مدیربرنامه‌های ایرانی مگویان خاطرنشان کرد: پیش از بازی استقلال مقابل العین قطر در آسیا، به آقایان گفتم اگر به مگویان در پست دفاع وسط اعتقاد نداردید، بهتر است قرارداد یک طرفه برای سال آینده فسخ شود. چند بار گفتم اگر مگویان در برنامه‌های‌تان جای ندارد، از فسخ قرارداد استقبال می‌کنیم و تنها مطالبات سه سال گذشته او را پرداخت کنید. مگویان در حال حاضر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و مسئولان استقلال چیزی در رابطه با فسخ قرارداد یا خروج نام او از لیست نگفته‌اند. این بازیکن هم طبق قراردادی که دارد، باید به تعهداتش عمل کند.

اختر ادامه داد: شنیده‌ام که می‌گویند مگویان برای امسال باید به فدراسیون فوتبال برود. سؤال من این است که بازیکن تحت قرارداد چرا باید به فدراسیون برود؟ تأکید می‌کنم که بارها شرایط‌مان را گفته‌ایم، اما چیزی از سوی مسئولان استقلال اعلام نشده است.

وی در واکنش به این موضوع که شاید باشگاه استقلال بخواهد نام مگویان را از لیست خارج کند، گفت: اگر این کار شدنی است، انجام دهند. اگر فوتبال این همه کثیف شده، این کار را بکنند. ما نیازی به این چیزها نمی‌بینیم. چند بار به خودشان و در رسانه‌ها اعلام کردیم که از فسخ قرارداد استقبال می‌کنیم. آقایان، من از خیلی از شماها استقلالی‌تر هستم، اینجا خانه من است. اگر کسی برای موفقیت استقلال تلاش می‌کند، نباید منت بگذارد، چون پولش را می‌گیرد. من هم زمانی که در استقلال بودم، پولم را گرفته‌ام، پس منتی نیست. صاحب اصلی تیم تماشاگرانی هستند که با هیچی و نداری خودشان را به ورزشگاه می‌رسانند. از ما گنده‌ترها آمده‌ و رفته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا