توصیه‌هایی برای داشتن نوزادی زیباتر

این که انسان، یک کودک زیبا داشته باشد،آرزوی هر مادر و پدری است، از قدیم کارهای زیادی برای زیبا شدن فرزندشان انجام می دادند، مثلا زن باردار را به دیدن کودکان زیبا می‌بردند و یا می‌گفتند اگر زن بارداری آب دریا بخورد، چشمان فرزندش آبی خواهد شد! در ادامه این مطلب را به نقل از سایت تبیان می‌خوانیم.

توصیه‌هایی برای داشتن نوزادی زیباتر
همانطور که می دانید با خوردن غذاهای نام برده شده می توانید نوزاد زیبایی را به دنیا بیاورید.
برای زیباترشدن جنین چه کارهایی باید انجام دهیم؟ مادران باردار چه خوراکی هایی باید مصرف بکنند تا جنیننشان چهره ای زیبا داشته باشد؟
برخی میوه‌ها تاثیرات بسزایی در زیبایی جنین دارند و می توانند باعث سلامتی بیشتر وی شوند و در این زمینه موثر باشند.
پارسا متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: میوه‌های قرمز رنگ مثل انار، هلو و سیب بر زیبایی جنین اثرگذار است و از بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌کند.
وی افزود: انار در زیبایی افراد تأثیرات بسیار دارد و التهاب مفاصل را کاهش و همچنین کبد را سالم نگه می‌دارد، همچنین مصرف انار در بهبود سرماخوردگی و درد و التهاب گلو و بیماری‌های پوستی تأثیرات زیادی در بزرگسالی دارد و در این زمینه موثر است.
وی در ادامه افزود: میوه‌هایی که سبز پررنگ یا قرمز هستند مثل انار، گریپ فروت و سیب برای سلامت کبد و اندام‌های بدن مفید هستند و در هر وعده غذایی حتما باید سالاد و سبزیجات باید مصرف شود در این صورت زنان باردار می توانند زیبایی جنین خود را تضمین کنند.
وی خاطرنشان کرده است: آب انار آنتی اکسیدان قوی می‌باشد و باعث بهبود بیماری‌های کبدی می‌شود. مصرف زیاد آب انار باعث ترشح اسید معده و زخم معده می‌شود. میوه‌های قرمز آنتی اکسیدان زیادی دارند مصرف انار باعث کاهش وزن افراد می‌شود و محفظه‌های پوستی را باز می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا