اختلافاتی که حال پرسپولیس را بد کرده

درحالی که پرسپولیس از روز پنجشنبه هفته جاری وارد هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر می شود و باید به عنوان قهرمان فصل گذشته از عنوان خودش دفاع کند، برخی اتفاقات پیرامون این تیم نشان می دهد وضعیت درونی سرخپوشان کمی آشفته است و بازیکنان مواضع یکسانی با باشگاه ندارند.

پس از آنکه مهدی طارمی به واسطه دریافتی کمتر نسبت به سایر بازیکنان لب به انتقاد گشود و وعده افشاگری مسائل پشت پرده در باشگاه را داد، تناقض در اظهارات برانکو و سیدجلال در مورد مدت دوری کاپیتان سرخپوشان از تمرینات نیز مهر تاییدی بود بر این موضوع که داخل تیم پرسپولیس یکدلی و صمیمیت مورد نیاز برای شروع پرقدرت در لیگ برتر وجود ندارد.

برانکو ایوانکوویچ به صراحت عنوان کرد کاپیتان پرسپولیس تنها ۱۰ روز نمی تواند برای این تیم به میدان برود. خبری که وی پس از جلسه‌اش با سید جلال حسینی اعلام کرد. با این حال مدافع ملی پوش پرسپولیس از صحبت های برانکو مبنی بر بازگشتش پس از ۱۰ روز تعجب کرد و این موضوع را حاصل اطلاعات غلطی می داند که به سرمربی سرخپوشان پایتخت می دهند!

این اتفاق زمانی جالب می شود که کادر پزشکی پرسپولیس در جلسه حسینی و برانکو درباره میزان مصدومیتش حضور نداشت اما شایعه قهر کاپیتان با پزشک این تیم نیز به گوش برسد. سید جلال حسینی پس از غیبت در دیدار سوپرجام به دلیل مصدومیت، لب به انتقاد از وضعیت پزشکی باشگاه گشود و هر چند به طور مستقیم از دانش و تسلط پزشک باشگاه حرفی به میان نیاورد اما همان انتقادات نشان داد او از مسئله ای دلخور و ناراحت است.

همین موضوع بهانه ای شد تا او به همراه کمال کامیابی نیا برای درمان مصدومیت خود به فیزیوتراپ تیم ملی پناه ببرد و از «میکاییل» برای رفع مصدومیت و بازگشت زودهنگام به میادین کمک بگیرد.

سکوت برانکو درباره اختلافاتی که بین بازیکنان و مدیران پرسپولیس به وجود آمده است هم در نوع خود جالب است. وی به هیچ وجه قصد ورود و آرام کردن بازیکنانش را بابت دلخوری از مدیران پرسپولیس ندارد. بازیکنانی نظیر مهدی طارمی که در تمرینات روزهای پس از این اتفاق خبری از شوخی های همیشگی اش با بازیکنان نبود.

به نظر می رسد در صورتی که برانکو و مسئولان باشگاه نتوانند به این وضعیت سروسامان دهند و آرامش را به تیمشان برگردانند، با شروع لیگ برتر چالش های جدید و شاید خطرناک تری را پیش روی خود خواهند دید که کار قهرمان برای ادامه لیگ را سخت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا