بررسی اردوی عجیب تیر و کمان در فراکسیون ورزش مجلس

یوناتن بت‌کلیا در واکنش به شرط ۴ هزار دلاری (معادل ۱۵ میلیون تومان) فدراسیون تیروکمان برای حضور کمانداران در اردوی کره جنوبی، گفت: در صورت صحت چنین موضوعی، باید اذعان کرد که فدراسیون تیروکمان با ضعف مدیریتی مواجه است زیرا در همه جای دنیا ورزشکاران را به اردو دعوت کرده و شرایط مناسبی را فراهم می‌کنند تا بتوانند در مسابقات افتخارآفرینی کنند در حالی که این اقدام خلاف چنین دیدگاهی است.

نماینده آشوریان و کلدانی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فدراسیون‌های ورزشی باید به طور همه جانبه از ورزشکاران و قهرمانان حمایت کنند، اظهار کرد: فدراسیون‌های ورزشی در صورت کمبود بودجه و اعتبار باید به دنبال جذب حامی مالی و اسپانسر باشند نه اینکه با دریافت هزینه از ورزشکاران اردو برگزار کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه کشورها روی نخبگان ورزشی سرمایه گذاری می‌کنند در حالی که حتی در عرصه ورزش داخلی به آنها حقوق مناسب پرداخت نمی‌شود، ادامه داد: اقدام فدراسیون تیروکمان واقعا جای تامل دارد از این رو باید این موضوع در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه جوانان در سراسر کشور تمرین می‌کنند تا بتوانند در مسابقات انتخابی تیم ملی جز افراد منتخب باشند، تصریح کرد: برخی از ورزشکاران توان مالی پرداخت ۴ هزار دلار یا معادل ۱۵ میلیون تومان را ندارند لذا تکلیف افرادی که ماه‌ها تلاش و تمرین می‌کنند چه می‌شود؟ آیا باید شرایطی فراهم شود افرادی که پولدار هستند بتوانند در تیم ملی قرار بگیرند؟

عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان فدراسیون تیروکمان علاوه بر اینکه در اقدام خود بازنگری می‌کنند، در راستای جذب اسپانسر و مدیریت صحیح این مجموعه گام اساسی بر دارند.

مسابقه انتخابی تیم ملی تیروکمان در رده سنی جوانان و نوجوانان در حالی برگزار شد که حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت و کمانداران دعوت شده به اردوی تیم ملی برای شرکت در اردوی کره جنوبی باید ۴ هزار دلار پرداخت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا