دردسر پرسپولیس برای مایلی‌کهن

محمد مایلی‌کهن اظهارداشت: روز گذشته قصد داشتم که به من گفتند شما شکایت دارید و نمی‌توانید معامله کنید. با شنیدن این خبر به تهران آمدم و به اداره مالیات شمیرانات مراجعه کرده‌ام و فهمیدم که به دلیل اینکه ۱۲ سال پیش به مدت ۲۲ روز عضو هیأت مدیره پرسپولیس بوده‌ام اکنون ممنوع‌المعامله شده‌ام زیرا باشگاه پرسپولیس بدهی مالیاتی دارد.

وی افزود: من در تاریخ ۲۲ آبان ۸۴ ابلاغ عضویت در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را دریافت کردم همان زمان به آقای علی‌آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی گفتم اگر من مدیرعامل باشگاه نشوم در هیأت مدیره نمی‌مانم و پس از آنکه من به عنوان مدیرعامل انتخاب نشدم در نامه‌ای به رئیس وقت سازمان تربیت بدنی اعلام کناره‌گیری از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را کردم.

مایلی‌کهن تصریح کرد: در تاریخ ۱۴ آذر ۸۴ من در نامه‌ای به علی‌آبادی اعلام کناره‌گیری خود را از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کردم آن هم در حالیکه علی‌آبادی ریس من در سازمان تربیت بدنی بود و من با وجود اینکه کارمندش بودم اعلام کناره‌گیری کردم و اکنون به من می‌گویند به خاطر پرسپولیس ممنوع‌المعامله هستی در حالیکه در آن مدت در هیأت مدیره پرسپولیس یک ریال بابت عضویت هیأت مدیره پولی دریافت نکرده‌ام.

سرمربی اسبق تیم ملی عنوان کرد: بعد می‌گویند مایلی‌کهن شر است. خدا شاهد است امروز باید سکته دوم را می‌زدم. دیشب از شمال به تهران آمدم تا ببینم چرا ممنوع‌المعامله شده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا