توفیقی: مشکل مجوز استقلال حل شد

پندار توفیقی، معاون ورزشی استقلال درباره صدور مجوز بازی برای بازیکنان استقلال، اظهار کرد: طبق رایی که فدراسیون فوتبال داده بود ما ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی داشتیم و باید ۱۰ درصد این پول را تسویه می‌کردیم تا مجوز بازی برای بازیکنان‌مان صادر شود. امروز (دوشنبه) ما یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را پرداخت کرده‌ایم که حدود ۲۰ درصد از بدهی‌هایمان بود. به ‌این‌ ترتیب مشکلی وجود ندارد و مجوز بازی برای بازیکنان‌مان صادر می‌شود. امروز قرار است مستندات پرداخت این پول را برای فدراسیون صادر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بدهی استقلال ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده، در حالی که ارقام بالاتر از این عدد پیرامون این باشگاه شنیده می‌شود، اظهار کرد: رای فدراسیون بر اساس رای نهایی افرادی است که از باشگاه شکایت کرده‌اند و نتیجه‌ نهایی به دست آمده است.  به‌ هر حال افرادی هم هستند که از باشگاه مطالبه دارند ولی یا شکایت نکرده‌اند یا این که حکم نهایی صادر نشده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اتفاق جدیدی راجع‌ به محرومان امید استقلال رخ داده است، گفت‌: خبر جدیدی نیست و فدراسیون صحبت‌هایش را کرده و ما هم حرفهای‌مان را زده‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد اگر فدراسیون همچنان بازیکنان امید استقلال را محروم اعلام کند، آبی‌های پایتخت در هفته‌ دوم به میدان نخواهند رفت؟ گفت‌: پاسخ به این اگر را به موقع‌اش خواهیم داد. به‌ هر حال قرار است که امروز حکم صادر شود و همه چیز روشن می‌شود. این محرومیت به تیم ما استرس زیادی وارد کرد و مشکل‌ساز شد.

توفیقی در پاسخ به این سوال که ماجرای جدایی مگویان از استقلال به کجا رسید؟ بیان‌ کرد: من امروز به کمیته‌ حقوقی فدراسیون فوتبال رفتم. در آن جا آیین‌نامه‌ نقل‌ و انتقالات و مطالبات مربوط به بازیکن مازاد را مطالعه کردم. مگویان طبق نامه منصوریان در لیست مازاد ما است و طبق لیست مازاد و قوانین مربوط به آن با ایشان برخورد می‌کنیم. یعنی برخوردمان کاملا قانونی خواهد بود.

معاون ورزشی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که دلیل حاضر نشدن جباری در آبادان چه بود؟ چرا که این مساله باعث بروز اخبار مختلفی از جمله مصدومیت، عدم صدور کارت بازی یا مشکل بدنی شده است، گفت‌: قرار نیست جباری در همه بازی‌ها با تیم باشد. از روز اول هم منصوریان در بازی‌های حساس روی جباری حساب کرده بود. عدم حضور او در آبادان به صلاح‌دید کادرفنی بود و همه مطالبی که مطرح می‌شود تنها شایعه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا