دست منتشر کننده عکس جنجالی کاراته کاها رو شد

تیم ملی کاراته ایران با حضور ۵ ملی‌پوش در بخش مردان و بانوان در دهمین دوره بازی‌های جهانی ورلدگیمز لهستان حضور پیدا کرد که حاصل تلاش ملی‌پوشان در تاتامی لهستان یک مدال طلا و ۴ نقره بود که این نتیجه برای خانواده کاراته نتیجه قابل قبولی است. تیم ملی کاراته ایران برای اعزام به این مسابقات در دو گروه مجزا از کشورهای مختلف وارد محل برگزاری مسابقات شوند.

گروه اول: محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته، ذبیح‌الله پورشیب عضو تیم ملی کاراته و مسئول روابط عمومی فدراسیون کاراته بودند. این گروه ابتدا به خاطر اینکه روادید کشور فرانسه را داشتند به ناچار باید ابتدا وارد فرانسه و سپس با یک پرواز دیگر راهی لهستان می‌شدند.

گروه دوم: شهرام هروی (سرمربی تیم ملی کاراته)، سجاد گنج‌زاده، امیر مهدی‌زاده، حمیده عباسعلی (نماینده تیم ملی بانوان) و علی‌اصغر آسیابری ۴ ملی‌پوشی بودند که در گروه دوم راهی لهستان شدند. در کنار این گروه مسعود رهنما مدیرکل ورزش گیلان که اتفاقا عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی نیز است راهی لهستان شده بود. این تیم به دلیل اینکه روادید کشور اوکراین را داشتند، ابتدا به این کشور سفر می‌کنند و پس از آن راهی لهستان می‌شوند. حال اینکه رهنما به چه دلیلی کنار تیم ملی راهی لهستان شده قطعا جای گزارش مفصلی دارد که در صورت نیاز به آن پرداخته خواهد شد. به هر حال در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها قرار نبوده که کمیته فنی فدراسیون جهانی جلسه‌ای برگزار کند و حال اینکه او هیچ سمتی در تیم ملی ندارد چرا در کنار تیم ملی به لهستان اعزام شده و قطعا در آینده در صورت نیاز به این موضوع و به موضوع عکس‌های گرفته شده توسط فردی که نام او برای فدراسیون مشخص شده پرداخته خواهد شد.

متاسفانه در این سفر طولانی عکسی از ملی‌پوشان در حال خواب کنار راه‌آهن شهر “ورشوی” لهستان گرفته شد که ملی‌پوشان به دلیل خستگی در پیاده‌روی راه آهن به دلیل خستگی فراوان به طور عجیبی خوابیده‌اند. با توجه به مسیر سفر و شرایط موجود، این عکس از گروه دوم منتشر شده است. حال اینکه پیدا کردن کسی که این عکس را از ملی‌پوشان گرفته و منتشر کرده آیا کار بسیار دشواری است؟! به هر حال در این عکس و عکس‌های دیگر که موجود است همه ملی‌پوشان خواب هستند و برای پیدا کردن گزینه مورد نظر خیلی نیاز به کنکاش نیست. خانواده بزرگ کاراته ایران انتظار دارند به خاطر این بی‌اخلاقی که از سوی فرد مورد نظر رخ داده مسئولان فدراسیون با فرد خاطی برخورد جدی کنند و گزارش آن را به مسئولان وزارت ورزش و جوانان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ کاراته اعلام کنند. به هر حال با اتفاقی که رخ داده پیدا کردن پرتقال فروشی که سرانجام دست خود را برای همه خانواده بزرگ کاراته رو کرد، کار بسیار آسانی است. در واقع این بار در یک حرکت خودجوش فرد مورد نظر کیش و مات شد.

به هر حال در طول چند سال اخیر خبرها و مسائل پشت پرده فدراسیون از سوی برخی افراد ناشناس در فضای مجازی و صفحات شخصی برخی افراد که هنوز تکلیفشان با خودشان مشخص نیست قرار می‌گرفت که خیلی سند برای ثابت کردن آن وجود نداشت، اما این بار فرد مورد نظر در اشتباهی کاملا بچه گانه دست خود و دیگر دوستانش را برای همه رو کردند. حالا که همه چیز به صورت شفاف برای همه خانواده کاراته روشن شده جا دارد مسئولان فدراسیون به شدت پیگیر این موضوع باشند. متاسفانه کاراته با تمام پتانسیلی که در مدال آوری دارد، اما همیشه درگیر سهم خواهی است. “سایه سنگین سهم خواهان روی سر فدراسیون کاراته” همیشه این رشته را آزار و اذیت کرده است. این بار هم ما انتظار داریم محمدصادق فرجی، صادق باشد مثل همیشه و فردی را که با آبروی ورزش این بازی کرده را برای همیشه از کاراته کنار بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا