پاکزاد: برای اولین بار کامپوند ایران صاحب مدال جهانی شد

پاکزاد در خصوص کسب مدال نقره عبادی در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان لهستان و سطح این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات در واقع المپیک رشته کامپوند است و ۲۴ نفر برتر جهان که موفق به کسب سهمیه شده‌اند در آن حضور داشتند. سطح مسابقات جهانی بسیار بالا است و بین نفر اول تا نفر بیست و چهارم اختلاف زیادی وجود ندارد و نفرات حاضر بهترین‌های قاره‌ها و جهان هستند.

وی در ادامه به تشریح عملکرد کمانداران در این مسابقات پرداخت و افزود: پریسا براتجی عملکرد بدی نداشت. ما از او رکورد بالای ۶۸۰ را انتظار داشتیم که همین اتفاق هم افتاد. براتچی در مرحله مقدماتی با وجود ثبت رکورد ۶۸۳ نفر بیستم شد و در مرحله حذفی نیز با اختلاف ناچیز برابر حریفش شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

مربی تیم ملی کامپوند کشورمان تصریح کرد: اسماعیل عبادی در این مسابقات درخشید و برابر نفر اول جهان شکست خورد و برای اولین بار در تاریخ تیراندازی با کمان ایران را در مسابقات جهانی کامپوند صاحب مدال کرد و به مدال نقره رسید.

وی با اشاره به عملکرد تیم میکس در این مسابقات گفت: در مرحله مقدماتی ۲ تیم در جایگاه هفتم قرار داشتند و تیم میکس ایران در تیرطلایی موفق شد به عنوان تیم هفتم وارد مرحله حذفی شود. تیم میکس کشورمان در نخستین دیدار در بخش حذفی برابر کلمبیا قرار گرفت و در یک بازی سخت برابر این تیم شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. تیم میکس ایران در نهایت هم هفتم شد که جایگاه خوبی محسوب می‌شود.

پاکزاد در پایان یادآور شد: حدود ۹ روز دیگر باید در مرحله چهارم کاپ جهانی در برلین حاضر شویم. اسماعیل عبادی و پریسا براتچی در ۳ مرحله گذشته امتیازات خوبی را کسب کردند و این فرصت را دارند تا در مرحله چهارم با افزایش امتیازات جواز حضور در فینال فینالیست‌ها را هم کسب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا