فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد

شناسایی دو منطقه آسیب دیده اجتماعی در فریدونکنار

بصیرنیوز، خیرالله باقرزاده در حاشیه آئین افتتاحیه مرکز مشاوره نسیم کرامت در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: با توجه به آسیب های به وجود آمده در سطح جامعه و با نظر کارشناسان امور اجتماعی، سپاه پاسداران وارد مراحل نقطه‌ای برای رفع آسیب‌های اجتماعی شده است.

وی با اشاره به اینکه در فریدونکنار ۲ منطقه آسیب دیده شناسایی شد، خاطرنشان کرد: پس از کار کارشناسی از سال ۹۴ دو منطقه آسیب دیده خیابان ولیعصر و شهرک شهید رجایی شناسایی شد و برای این مناطق برنامه‌های فرهنگی، مشاوره، علمی، پزوهشی و اعتقادی انجام شد.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: با شروع کار قرارگاه امام جواد(ع) در فریدونکنار، فعالیت‌های موثری در منطقه شهرک اسدی خیابان ولیعصر که به عنوان منطقه پر اعتیاد شناسایی شد انجام گرفت.

باقرزاده یادآور شد: محرومیت زدایی، ساخت خانه محروم، ایجاد برنامه‌های فرهنگی و برگزاری اردو برای بانوان با رویکرد بومی محلی از جمله برنامه‌های بوده که در منطقه ولیعصر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به مرحله اجرا رسید.

وی بر لزوم ایجاد مرکز مشاوره تاکید کرد و گفت: ایجاد یک مرکز مشاوره برای برطرف کردن مشکلاتی که در شرایط عادی رفع نمی‌شوند ضروری بوده است که این مرکز در ساختمان هیئت بیت‌الحسن(ع) منطقه ولیعصر فریدونکنار راه‌اندازی شد.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: هیئت بیت‌الحسن(ع)، پایگاه مقاومت بسیج، هیئت امنای مسجد ولیعصر و امام جمعه شهرستان از نهادها و افراد حمایت کننده در طرح محله آسیب دیده هستند.

باقرزاده افزود: ادارات برق، گاز، آب و شهرداری همکاری خوبی را برای رفع محرومیت زدایی و یا طرح‌های اجرایی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: هزینه راه‌اندازی این مرکز در حدود ۱۰ میلیون تومان بوده است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با هزینه بسیار اندک از مشاوران این مرکز استفاده کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا