یادگار 8 سال دفاع مقدس در رژه حماسی نیروهای مسلح فریدونکنار؛

جنگ داخلی از سوی دشمن در حال برنامه‌ریزی است/ جوانان ایرانی به دنبال پارتی برای اعزام به سوریه و عراق هستند

بصیرنیوز، محمد آقاجانی در رژه حماسی نیروهای مسلح فریدونکنار در مقابل مصلی قدس این شهرستان، اظهار کرد: در جنگ با دو اتحاد غرب و عربی درگیر بودیم و نخستین گلوله شلیک شده به سوی ایران از سوی اتحادیه عربی و پادشاه اردن بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان کشور مردانه ایستادند تا عقب نشینی نکنند، تصریح کرد: دشمن برای ۸۰ سال آینده خود در حال برنامه‌ریزی کرده است.

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس افزود: بیش از ۴ هزار مقاله از سوی آمریکائی‌ها نوشته شده است که خروجی آن نشان می‌دهد از سوی انقلاب اسلامی نابود می‌شود.

آقاجانی با بیان اینکه غرب به این نتیجه رسیده است که به ۶ کشور از جمله ایران نمی‌توانند حمله کنند، خاطرنشان کرد: غرب به دنبال تسخیر لبنان، سوریه و عراق بودند اما با هزینه میلیاردها دلار هزینه به نتیجه‌ای نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه در مورد میانمار سازمان ملل خفه خون گرفته است، اظهار کرد: مکانی که مسلمانان روهینگیا در آن زندگی می‌کنند از لحاظ استراتژیکی بسیار با ارزش است.

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس تاکید کرد: امنیت و آرامش ایران مدیون کسانی است که امروز نیز با دشمن در حال جنگیدن هستند.

آقاجانی با اشاره به اینکه جنگ نرم، اطلاعاتی، اقتصادی، گفتمان و مذاکره ۵ جنگی است که دشمن در برابر ایران اتخاذ کرده است، خاطرنشان کرد: باید دقت کنیم که دشمن به پایان خط رسیده است و در این مقطع باید هوشیاری خود را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی کرده تا مسلمانان را نابود کند، گفت: تا دو ماه آینده خبری از داعش نیست اما گروهک‌های جدیدی احتمالا به وجود می‌آید تا مسلمان‌کشی ادامه یابد.

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه جنگ داخلی از سوی دشمن در حال برنامه‌ریزی است، اظهار کرد: تا زمانی که گوش به فرمان رهبری باشیم موفقیت به دست می‌آید.

آقاجانی با بیان اینکه امروز جوانان ایرانی به دنبال پارتی برای اعزام به سوریه و عراق هستند، تصریح کرد: باید راه امام، شهدا و فرموده‌های رهبری را در عمل اجرایی کنیم تا موفقیت به دست آید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا