کارشناس مسائل فرهنگی مطرح کرد

حجاب موجب انسجام خانواده‌ها می‌شود/ بی‌حجابی یکی از علت‌های اصلی طلاق

بصیر، عباس جعفری در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، با بیان اینکه حجاب برای زن مسلمان یک تکلیف است و کسی نمی‌تواند با دیدگاه خود به مسئله حجاب بپردازد، اظهار کرد: اگر کسی این واجب را ترک کند دین را رها کرده است.
وی با بیان اینکه بهترین نوع حجاب چادر است گفت: پوشش‌های امروزی به طور قطع خلاف و حرام است.
این کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه حجاب مایه شخصیت و وقار است که باعث انسجام خانواده‌ها می‌شود، تصریح کرد: یکی از عواملی که موجب طلاق می‌شود همین مسئله بدحجابی و بدپوششی است که دلیل لجام گسیختگی خانواده‌ها و در نهایت طلاق می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر بانوان جامعه در هر اجتماعی حجاب خود را رعایت کنند به طور قطع جوانان به فساد کشیده نمی‌شوند و اگر جوانی از به این دلیل به فساد کشیده شود گناهش به گردن آن زنان است.
جعفری با بیان اینکه خداوند در قران به پیامبر دستور می‌دهد که مسئله حجاب لازم است که رعایت شود، گفت: در قرآن آمده است که مردان و زنان باید خود را از نامحرم بپوشانند و زنان نباید زینت‌های خود را برای نامحرمان به نمایش درآورند.
وی خاطرنشان کرد: برخی از روشنفکرمابان با هر چیزی که نماد حجاب دارد مخالفت می‌کنند که این نشان از دشمنی آنها با اسلام دارد و بسیجیان باید در کارهای خود این مسئله را مورد توجه قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا