فرماندار فریدونکنار در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح تاکید کرد

لزوم توجه نیروی انتظامی به منافع اجتماعی به جای شخصی

بصیرنیوز، حسین منفردی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح فریدونکنار به مناسبت هفته نیروی انتظامی در این شهرستان، اظهار کرد: نیروی انتظامی مجب نظم تکوینی و تشریحی می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در نظم این جهان هستی اندیشیده شود و این امر از ارکان نظم تکوینی است، تصریح کرد: در نظم تشریحی تمامی قوانین و مقررات الهی قرار می‌گیرد.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه فعالیت در نیروی انتظامی یک کار الهی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ بشری هیچ جامعه‌ای در جنگ و خونریزی تکامل پیدا نکرد و تمامی پیشرفت‌های جوامع در نظم و شرایط انضباطی مطلوب شکل گرفت.

منفردی با بیان اینکه عدالت، امنیت و رفاه سه نعمت بزرگ الهی است، گفت: در مسائل اجتماعی نقش اصلی نیروی انتظامی پیشگیری از جرائم است.

وی با اشاره به اینکه نظم درون و برون سازمانی برای نیروی انتظامی از موراد ضروری است، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای ایجاد نظم در جامعه باید انضباط را ابتدا از خود آغاز کند.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه ماموران انتظامی در جامعه علاوه بر پایبندی به قوانین باید از نگاه دینی نیز خود را تقویت کنند، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید منافع اجتماعی را بر شخصی ترجیح دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا