صعود آرژانتین به جام جهانی برای «ماتادروها» گران تمام شد

صعود تیم ملی آرژانتین به جام جهانی ۲۰۱۸ پس از پیروزی نفسگیر ۳ بر یک در خانه اکوادور در دور آخر بازی‌های مرحله انتخابی، اگرچه برای طرفداران این تیم خبر خوشحال کننده‌ای بود اما طرفداران تیم ملی اسپانیا را ناراحت و نگران کرد.

صعود آرژانتین به جام جهانی با توجه به جایگاهش در جام جهانی باعث خروج اسپانیا از تیم تیم‌هایی است که در قرعه‌کشی مرحله گروهی تورنمنت تابستان سال آینده در سید (گلدان) یک قرار نمی‌گیرند.

با توجه به رده‌بندی فیفا، در حال حاضر روسیه به عنوان میزبان، آلمان (مدافع عنوان قهرمانی و نیز صدرنشین رده‌بندی)، برزیل (تیم دوم رده‌بندی)، پرتغال (تیم سوم رده‌بندی)، آرژانتین (تیم چهارم رده‌بندی)، بلژیک (تیم پنجم ‌رده‌بندی)، لهستان (تیم ششم رده‌بندی) و فرانسه (تیم هشتم رده‌بندی) تیم‌های صدرنشین هستند که هر یک از آنها احتمال دارد با تیم ملی اسپانیا روبه‌رو شوند.

به این ترتیب این احتمال وجود دارد که در قرعه‌کشی جام جهانی، گروهی شکل بگیرد که در آن تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا قرار بگیرند.

قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دهم آذر ماه با مشخص شدن چهره تمام ۳۲ تیم راه یافته به این رقابت‌ها (۹ تیم دیگر باقی مانده است) برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا