یادداشت روز/

مدیریت در هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار

بصیر، مدیریت درهرکاری امروزه علاوه بر داشتن علم وتخصص ذاتی هم است و باتوجه به جامعه سیاسی و اجتماعی و ورزشی واداری ما که هر روز شاهد بی‌ثباتی درمدیریت آن‌ها هستیم.

خوشبختانه در هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار کسی قراردارد که چندین سال بر مسند امور است و علاوه بر تخصص و علم به مسائل روز فوتبال ایران وجهان آشنا است وذاتا هم از مدیریت خوب واز اخلاق فوق العاده عالی و نیکی برخوردار است.

ایشان با توجه به کم و کسری موجود شهرستان وعدم همکاری بعضی از نهادها با ایشان اما با سعه صدر وتوانایی و هوش بالای خود توانسته فوتبال شهرستان رو مدیریت کند و با تامل با هیات فوتبال استان وحتی کشور فوتبال شهر رو با کمک همکاران پر تلاشش ومدیران ومربیان باشگاه‌های این شهرستان در تمام رده‌های سنی کشور اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان لیگ یک و برتر تیم رده نوجوان وجوانان لیگ کشوری مورد حمایت قرار دهد.

قدردانی از همه مدیرعاملان باشگاه های شهرستان وحمایت و همکاری دوطرفه باشگاه‌ها و هیات فوتبال، امیدواریم در آینده شاهده درخشش فوتبالیست‌های فریدونکناری در رده‌های  مختلف سنی در تیم های ملی کشور عزیزمان ایران باشیم.

سیدابراهیم میرانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا