مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خبر داد

اعطای تسهیلات ۴۳ میلیارد ریالی به متقاضیان فریدونکناری

بصیرنیوز، محمدرضا ضیائی در جمع مسئولان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات رونق اقتصادی در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه برای ۱۸ نفر از متقاضیان مبلغ ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات مورد تائید کارگروه استانی قرار گرفته است، تصریح کرد: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، ایجاد ارزش افزوده در بخش کشاورزی، افزایش سطح درآمد روستاییان، بالابردن بهره وری بخش کشاورزی و افزایش سهم اشتغال صنعتی در مناطق روستایی را به همراه دارد.

مدیرجهاد کشاورزی فریدونکنار با اشاره به اینکه توسعه صنایع تبدیلی و مدرن‌سازی کارخانه های شالیکوبی نقش موثری در فرآیند توسعه روستایی دارد، خاطرنشان کرد: در راستای حمایت دولت از تولید کنندگان بخش کشاورزی و رونق اقتصادی، ۳۴ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات، به مبلغ ۱۴۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال از طریق سایت بهین‌یاب ثبت نام کردند.

ضیائی با بیان اینکه تسهیلات مذکور به شالیکوبی داران، مرغداران، دامداران و گلخانه‌داران این شهرستان پرداخت می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۲ واحد شالیکوبی در فریدونکنار فعالیت دارند که از این میزان ۱۹ واحد مدرن و مابقی نیمه مدرن و سنتی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا