عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف فریدونکنار:

ارتباط اتاق اصناف و شهرداری فریدونکنار در دوره شورای چهارم کمرنگ شد

بصیر، سیدهادی میرانی کناری در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی مسائل صنفی در شهرداری فریدونکنار، اظهار کرد: تعامل میان شورا، شهرداری و اصناف می‌تواند خوب باشد و به سویی حرکت کند که بهتر از گذشته شود.
وی با بیان اینکه منافع مشترکی میان این دو نهاد وجود دارد، تصریح کرد: ارتباط با یکدیگر باید تقویت شود تا هر دو سازمان به حقوق خود دست یابند.
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف فریدونکنار با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته ارتباطی مناسب بین اصناف و شهرداری وجود داشت که در دوره شورای قبلی کمرنگ شد، خاطرنشان کرد: محدود شدن استعلام‌ها و تغییر ساختار کمیسیون نظارت موجب کمرنگ شدن این ارتباط شد.
میرانی با بیان اینکه به جز ۳۹ رسته صنفی که باید به برخی از امکان استعلام شوند، مابقی فقط به دو دستگاه معرفی شوند، افزود: حذف شهرداری از این استعلام موجب صدمه‌های فراوانی همچون کم شدن درآمد این نهاد شده است.
وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی کمی در فریدونکنار وجود دارد، گفت: تنها درآمد شهرداری از اصناف عوارض صنفی نیست بلکه در ساخت و سازها نیز اصناف دخیل هستند و بسیاری از بنگاه‌ها به این امر اقدام می‌کنند که افزایش دهنده درآمد شهرداری است.
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف فریدونکنار با بیان اینکه اتاق اصناف اختیار دارد که به شهرداری استعلام بدهد یا خیر، گفت: اگر فرد صنفی ملزم به گرفتن استعلام از شهرداری کنیم آن فرد می‌تواند از اتاق اصناف شکایت کند.
میرانی تاکید کرد: در صورتی که حقی از فرد صنفی ضایع نشود باید از اصناف و شهرداری حمایت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا