بصیرنیوز گزارش می‌دهد؛

بی‌توجهی اداره ورزش فریدونکنار نسبت به قهرمانان فریدونکناری/ نبود برنامه در اداره ورزش فریدونکنار موج می‌زند

بصیر، تا زمانی که فقط شعار دهیم و برخورد سیاسی با ورزش و ورزشکاران داشته باشیم، به هیچ عنوان موفقیت به دست نمی‌آید و اگر نتیجه مثبتی گرفته شد مقطعی و کوتاه مدت است.
یادمان نمی‌رود زمانی که فرماندار اسبق فریدونکنار که بیش از ۱۵ وعده به زمین افتاده‌اش همچنان در ذهن مردم باقیمانده است در ماه محرم امسال به مسجد ولیعصر آمد و ۱۳ مسئول مختلف برای عرض ارادت و برای اولین و آخرین بار به این مسجد آمدند! یا با بودجه شهرستانی برای برخی پیشکسوتان کشتی ایران و قهرمانان فعلی مسابقات کشتی برگزار می‌کنند و بودجه‌ای که می‌توانست برای ارتقای سطح فنی و کمی کشتی این شهرستان مصرف شود برای چندمین بار به هدر رفت و هیچ خروجی قابل لمسی برای مردم در این مسیر دیده نشد.
در هفته‌ای که گذشت نیز شاهد حضور قهرمانان پاورلیفتینگ مسابقات آزاد اوراسیا بودیم که بنابر گفته حسن حاج کناری مربی بازیکن این تیم به دلیل آنکه این رقابت‌ها به صورت آزاد بود مورد توجه مسئولان قرار نگرفت.
حسن حاج کناری در همین رابطه در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: از مسابقات کاپ آزاد آسیا اروپا برگشته‌ایم که این مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود.
وی با اشاره به اینکه ۷ تیم در این رقابت ها حاضر بودند، خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران در بخش پاورلیفتینگ به مقام نخست و در بخش پرس سینه به مقام دوم دست پیدا کرد.
مربی تیم پاورلیفتینگ با انتقاد از عدم حضور مسئولان شهرستان فریدونکنار در مراسم استقبال از اعضای این تیم گفت: در حالی که پیش از اعزام به این مسابقات به مسئولان شورای شهر و اداره ورزش و جوانان فریدونکنار نسبت به برگزاری این مسابقات و حضور ورزشکاران فریدونکناری اطلاع رسانی شده بود اما متاسفانه این مسئولان در پاسخ به نامه ارسالی اظهار کردند که به علت اینکه این مسابقات به صورت کاپ آزاد برگزار شد نمی‌توانند در مراسم استقبال حضور پیدا کنند.
حاج‌کناری افزود: ۸ نفر از ورزشکاران اعضای تیم ملی از فریدونکنار در این مسابقات حاضر شدند و تمامی افراد صاحب مدال طلا شدند.
وی تصریح کرد: موسی قربانی، مسعود قلی‌زاده، سعید احمدنژاد، محمد نانواکناری، اصغر منجمیان و روح الله صادقی از اعضای تیم اعزامی بودند که تمامی این افراد صاحب عناوین چشمگیر در وزن‌های خود شدند.
این مربی تاکید کرد: مسئولان با عدم حمایت خود از ورزشکاران موجب تضعیف روحیه آنان می‌شوند و این در حالی است که ورزشکاران با سختی فراوان در پی کسب افتخار برای کشور و شهر خود هستند و با اینگونه رفتارها تمامی انگیزه آنان برای مسابقات بعدی از بین می‌رود.
ابوالقاسم فرجی خبرنگار مجله سرزمین ورزش، تنها مجله تخصصی ورزشی استان مازندران نیز در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: بسیار بد است که اداره‌ای می‌داند تعدادی از ورزشکاران فریدونکناری برای رقابت‌های کاپ اوراسیا می‌روند و مقام به دست می‌آورند امابه استقبال آنها نمی‌آیند.
وی تصریح کرد: شاید مسئولان بگویند این رقابت‌ها رسمی نبود اما سوال اینجا است که آیا این ورزشکار نام فریدونکنار را در این رقابت‌ها یدک می‌کشید یا خیر و اینکه آیا شما متولی آنها نیستید.
این خبرنگار افزود: در شهرهای همجوار برای ورزشکاران خود مراسم استقبال باشکوه برگزار می‌کنند اما اداره ورزش فریدونکنار هیچ توجهی حتی به یکی از این ورزشکاران که از روسای هیئت این اداره است نمی‌کند.
فرجی با بیان اینکه باید به حال این اداره تاسف خورد، گفت: نبود برنامه در اداره ورزش فریدونکنار موج می‌زند و اگر تک مدالی نیز در این شهرستان به دست می‌آید حاصل تلاش آن ورزشکار و هزینه شخصی آن است و اداره ورزش هیچ تاثیری در این موفقیت ندارد.
به گزارش بصیرنیوز، تا زمانی که منافع شخصی بر جمعی در اداره ورزش و حفظ جایگاه در کنار بی‌توجهی به ظرفیت‌های فریدونکنار حاکم باشد، روند نزولی این اداره بیش از امروز ادامه می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا