غذا از دارو پیشی می‌گیرد؟

غلامرضا اصغری در همایش ملی روز جهانی غذا در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با بیان اینکه در روز جهانى غذا باید به موضوع گرسنگى نیز توجه کنیم اظهار داشت: گرسنگى از جمله معضلات بسیارى از کشورهاست لذا شکرانه در معرض این مصیبت نبودن این است که ضایعات کاهش و ریخت و پاش ها در مراسم ها حذف شود.

اصغری با تاکید مجدد بر ضرورت رفع گرسنگى در دنیا ابراز امیدواری کرد که بر اساس برنامه ریزیهای منسجم و هدفمند در سطح جهان شاهد هیچ مادری نباشیم که به دلیل گرسنگى توان شیر دادن به فرزند خود را نداشته باشد.

وی همچنین در سخنرانی کوتاه خود از صنایع غذایى و افرادى که در حوزه غذا تلاش کردند تا ایران به توانمندىهای ارزشمند در حوزه غذایى برسد؛ تشکر کرد و از آنها خواست با همکاری سازمان غذا و دارو، کیفى کردن موادغذایى را مورد توجه ویژه قرار دهند.

سکاندار فراورده های غذایی و سلامت کشور همچنین تصریح کرد: همانطور که بارها نیز گفته ایم بدلیل آنکه پیشگیرى مهمتر از درمان است در سازمان غذا و دارو نیز همانند سایر کشور ها غذا بر دارو اولویت خواهد داشت چرا که غذا در پیشگیرى و دارو در درمان نقش دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که اینجانب در سازمان غذا و دارو، دارو توفیق خدمت دارم همواره غذا بر دارو اولویت خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا