نگاهی به بی‌ثبات‌ترین نیمکت لیگ برتر

اکبر میثاقیان که در چند هفته پایانی لیگ شانزدهم به جای خداداد عزیزی هدایت سیاه جامگان را بر عهده گرفت، و در روز پایانی رقابتها با شکست قهرمان فصل یعنی پرسپولیس موفق شد سیاه جامگان را در لیگ برتر نگه دارد، در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکرد و با وجودی که در دو بازی اول خود به یک تساوی و یک پیروزی خارج از خانه دست یافت، اما در این تیم در ادامه عملکرد ضعیفی داشت تا میثاقیان هفته دهم لیگ هفدهم را نبیند و علیرضا مرزبان به عنوان ششمین مربی سیاه جامگان در دوران حضورش در لیگ برتر کار خود را شروع کند.

سیاه جامگان مشهد را می توان بی ثبات ترین نیمکت مربیگری در رقابت های این فصل لیگ برتر دانست؛ طی سه فصلی که این تیم رقابت های لیگ برتر را آغاز کرده، در هر سه فصل تا پیش از هفته دهم مربی خود را تغییر داده است. در لیگ پانزدهم رسول خطیبی پس از ۴ هفته از جمع این تیم جدا شد، فصل گذشته فرهاد کاظمی در هفته نهم کارش با سیاه جامگان به بن بست رسید و در این فصل هم اکبر میثاقیان در هفته نهم جای خود را به علیرضا مرزبان داد.

در مورد کادر فنی سیاه جامگان باید این نکته اشاره شود که این تیم در هر دو دوره قبلی حضور در لیگ برتر، هر فصل را با ۳ مربی به کار خود پایان داده است؛ در لیگ پانزدهم رسول خطیبی، سعید رمضانی و فرهاد کاظمی هدایت این تیم را بر عهده داشتند، در لیگ شانزدهم هم فرهاد کاظمی، خداداد عزیزی و اکبر میثاقیان روی نیمکت این تیم نشستند. در لیگ هفدهم هم تیم مشهدی تا کنون به دو سرمربی رسیده و باید منتظر ماند که آیا مربی سوم هم در راه است یا خیر.

متوسط عمر مربیگری در تیم سیاه جامگان ۱۱/۵ هفته است که در میان تیم های حاضر در رقابت های این فصل متزلزل ترین و بی ثبات ترین تیم به حساب می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا