شاه‌کلیدِ برانکو

محسن مسلمان با یک پاس گل در بازی مقابل استقلال خوزستان، در صدرجدول پاس‌گل‌های لیگ قرار گرفت. حالا مهندس پرسپولیس پنج پاس گل تا همین مقطع از لیگ داده است و دو پاس گل‌ هم در سایر مسابقات. مسلمان تنها بازیکن این فصل پرسپولیس است که در هر سه جام پاس گل داده است. پاس‌گل‌هایی که صرفا یک پاس ساده نبوده و در گراف زیر مشخص است که پاس‌های مسلمان کلیدی بوده که دفاع حریف را باز کرده تا مهاجمان پرسپولیس بتوانند گل بزنند.

پاس گل محسن مسلمان

الاهلی: مهندس کمتر از پنج دقیقه زمان لازم داشت تا با پاسی دیدنی، الاهلی را به بهت فرو ببرد. مسلمان از میانه زمین خودی پاسی فرستاد که روی خط محوطه جریمه حریف به زمین نشست.

نفت تهران: اولین پاس گل این فصل مسلمان، در دیدار سوپرجام بود. پاسی که در بازی‌های بعدی هم چند تا شبیه به آن‌را ارسال کرد.

فولاد: ارسال مسلمان از نقطه کرنر، شجاع خلیل‌زاده را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد. شجاع هم اولین گل فصل‌اش را در اولین بازی می‌زند.

نفت تهران: مسلمان با توپ حرکت می‌کند، بعد از چند قدم، پاس توی عمق می‌فرستد. جایی که طارمی هم انتظارش را داشت و از چنگ مدافعان حریف فرار کرده بود.

گسترش‌فولاد: اتفاق و شانس در ارسال اولین پاس گل مسلمان در این بازی نقش داشت. محسن پایش را جلوی پاس مدافع گسترش‌ قرار داده بود تا پاس حریف را بلاک کند. ولی از شانس خوب او، توپ پس از برخورد با پای مسلمان به فرشاد احمدزاده می‌رسد و فرشاد هم آن‌را گل می‌کند. اما پاس گل دوم یکی از شاهکارهای مسلمان بود. محسن تنها پاس گل‌اش با پای غیرتخصصی را با ارسال توپی بلند برای طارمی ارسال کرد.

استقلال‌خوزستان: شاهکار اصلی پاس‌گل‌های مسلمان روی این گل بود. محسن با جنگندگی توپ را از حریف می‌گیرد. مهندس بعد از تکلی تماشایی، توپ را به محوطه جریمه حریف می‌فرستد و علیپور آماده هم قدر شاهکار مسلمان را می‌داند و توپ را به تور می‌چسباند.

چهار فریم از پاس گل مسلمان مقابل استقلال خوزستان

پاس گل مسلمان

پاس گل مسلمان

پاس گل مسلمان

پاس گل مسلمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا