نامجومطلق: لیست استقلال توازن ندارد

مجید نامجومطلق در خصوص انتخاب بیژن طاهری به‌عنوان دستیار وینفرد شفر اظهار داشت: زمانی که بحث حضور طاهری در استقلال مطرح بود من گفتم که این یک تصمیم بسیار خوب از سوی مسئولان باشگاه استقلال است. طبیعتاً شفر هم در این زمینه مطالعه کرده و تصمیم خودش را گرفته است. طاهری شخصیت بسیار ممتازی دارد و تجربیات زیادی را در این سال‌ها به دست آورده است. او یک استقلالی است و می‌تواند کمک شایانی به این تیم بکند. شفر باید از تجربیات طاهری به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

وی با اشاره به شرایط این روزهای استقلال بعد از آمدن وینفرد شفر گفت: استقلال در بازی با فولاد به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت، ولی نمی‌توان از شفر انتقاد کرد، چون او تازه هدایت تیم را برعهده گرفته است و حداقل به یک  ماه زمان نیاز دارد تا برنامه‌هایش را در تیم پیاده کند. امیدوارم استقلال با این مربی نتیجه بگیرد تا هواداران و پیشکسوتان هم خوشحال شوند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خاتمه با انتقاد از نحوه خرید و جذب بازیکن در این تیم تأکید کرد: استقلال در بعضی از پست‌ها نیاز به بازیکنان کلیدی داشت، اما نتوانست بازیکن جذب کند. نگاهی به بازیکنان استقلال در فصل جاری نشان می‌دهد که لیست این تیم توازن ندارد. به‌عنوان مثال در پست هافبک دفاعی و هافبک تهاجمی هشت بازیکن سطح بالا حضور دارند، ولی می‌بینیم که استقلال در کناره‌ها بازیکن باکیفیت ندارد یا در خط حمله نتوانسته‌اند جایگزین مناسبی برای کاوه رضایی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا