اجاره جت شخصی برای تصاویر لاکچری اینستاگرام! +تصاویر

“بچه پولدارهاي اينستاگرام” يا “بچه هاي لاکچري اينستاگرام” و برخي ستاره هاي شبکه اجتماعي،براي گرفتن عکس هاي لوکس و به اشتراک گذاشتن در اينستاگرام، جت شخصي اجاره مي کنند تا آنها نيز سبک زندگي لوکس خود را به رخ بکشند!

تنها به اين دليل که ده ها هزار دلار براي اجاره جت شخصي و سفر با آنها نداريد، به اين معني نيست که نتوانيد با چند صد دلار پيش دوستانتان خودنمايي نکنيد!!

اجاره جت شخصی برای تصاویر لاکچری در اینستاگرام

بلکه در حقيقت اخيرا يک جت G650 گلف استريم لوکس با چندصد دلار قابل اجاره است و حتي تيمي از عکاسان و آرايشگران حرفه اي نيز در آن مشغول به کار شده اند تا شما نيز عکسي از يک زندگي لوکس داشته و آن را در شبکه اجتماعي منتشر کنيد و فقط تکيه دهيد و واکنش حسادت آميز اطرافيان را مشاهده کنيد!

اجاره جت شخصی برای تصاویر لاکچری در اینستاگرام

خدمات جديد براي عکس هاي اينستاگراميبه گفته وب سايت روسي مدياليکس، اکنون کساني که مي خواهند ستاره اينستاگرامي باشند و خودشان رادر دسته افراد ثروتمند جا بزنند، مي توان با هزينه کم اين کار را با کمک آنها انجام دهند. اين کمپاني يک جت نشسته بر زمين را براي گرفتن عکس ها محيا کرده و گرچه هرگز هيچ يک از مشتري ها با آن پرواز نخواهند کرد ولي هيچ يک از فالوئرها اين جزئيات فني را نخواهند فهميد.

اجاره جت شخصی برای تصاویر لاکچری در اینستاگرام

از ديد فالوئرها اين شخص يک زندگي رويايي دارد و با شکوه و استايل هرچه تمامتر به بهترين جاذبه هاي گردشگري در دنيا در حال سفر است.

قيمت جلسه عکس برداري دو ساعته با اين جت بين ۱۴۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ روبل (۲۵۰ تا ۵۰۰ دلار) متغيراست و بستگي به نوع خدمات درخواستي مشتري دارد. شما مي توانيد در حالي که روي يک صندليچرمي سفيد و راحت نشسته ايد، چند عکس از داخل اين جت داشته باشيد در حالي که نوشيدني و غذاهاي گرانقيمت در برابر شما قرار داده شده است.

 

استوديو اين جت شخصي همچنين مي تواند پيشنهادات شما را براي عکس هاي بيشتر قبول کند البته بهشرطي که مبلغ بيشتري براي پيشنهادات خود بپردازيد.

اگر ۲۵۰ دلار هنوز هم به نظرتان گرانقيمت مي آيد، اين کمپاني ايده هاي ديگري براي شما دارد، برايمثال شما تنها به منظره بيرون از پنجره خيره مي شويد و کارکنان استوديو در آن نقشي ندارند، در اينصورت ۱۹۰ دلار براي شما هزينه خواهد داشت.

 

اگر فکر ميکنيد که صرف پول براي چنين استوديو عکاسي پول هدردادن است، پس احتمالا به دنبالشهرت اينستاگرامي نيستيد. چرا که اخيرا نمايش دادن ثروت يکي از راه هاي موفقيت در اين امر شده و اگر پولي براي صرف کردن در اين زمينه نداريد، پس يکي از گزينه هاي خوب را از دست داده ايد.

متداول شدن خدمات مختلف براي عکس هاي اينستاگرامي در حقيقت ارائه خدمات اين چنيني براي عکس هاي اينستاگرامي در روسيه بسيار محبوب شده است.

اوايل امسال نيز يک شرکت ديگر به دختران اجازه مي داد تا با دسته گل هاي بزرگ و هديه هاي گرانقيمت عکس بگيرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا