معاون عمرانی استاندار مازندران:

آب‌های سطحی در فریدونکنار آزار دهنده است/شهردار فریدونکنار برای رودخانه شهر طرح ارائه کند

بصیر، علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران در آئین تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید فریدونکنار، اظهار کرد: تلاش شهردار و اعضای شورای دوره گذشته فریدونکنار قابل تقدیر است که البته این مسیر باید بیش از این استمرار داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران و مازندران همیشه پای انقلاب ایستاده اند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید خود را بدهکار مردم بدانند و وظایفی که بر دوش آن‌ها گذاشته شد به خوبی انجام دهند تا مردم به نیکی از آن‌ها یاد کنند.
معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: شهردار جدید فریدونکنار باید تلاش کند تا مسیر توسعه در این شهر با سرعت خوبی طی شود و چشم‌انداز شورا و شهرداری محقق شود.
نبیان یادآور شد: ساخت و ساز شهری از موضوعات بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری بر روی آن به عنوان معماری اسلامی تاکید دارند.
وی با بیان اینکه تامین منایع پایدار برای شهر امری ضروری است، گفت: تکیه کردن بر روی کمیسیون‌های ماده ۵ و کمیسیون ماده ۱۰۰ نمی‌تواند به عنوان منابع شهری قابل تکیه باشد و اگر این اتفاق افتاد کار بسیار اشتباهی است.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه منابع مختلفی در اختیار مدیریت شهری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: منابع ارزش افزوده از جمله منابعی است که در اختیار شهرداری‌ها قرار میگیرد و لازم است که در هر شهر پروژه‌ای از محل اعتبار منابع ارزش افزوده احداث شود.
وی ادامه داد: حدود ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر رودخانه در مازندران وجود دارد که حدود ۵۰۰ کیلومتر آن در داخل شهرهای مازندران وجود دارد که متاسفانه در شهرها از آن بهره‌برداری درستی نمی‌شود که همین امر در برخی مواقع به تهدید تبدیل می‌شود.
معاون عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد: شهردار فریدونکنار باید برای رودخانه این شهر طرحی را ارائه کند تا با پیگیری و اخذ مجوزهای لازم، اعتبار آن از محل پروژه تامین شود.
نبیان با اشاره به اینکه آب‌های سطحی در فریدونکنار آزار دهنده است، خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی باید از این شهر تهیه و ارائه شود تا منابع آن از محل حوادثی تامین شود وپیشگیری برای جلوگیری از حادثه انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا