از چشم کبود خسرو تا کشتی‌گیر شدن یک استقلالی+عکس

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی در حالی پیگیری شد که همه در انتظار حضور ووریا غفوری در محل تمرین بودند، ظاهراً این بازیکن توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی محروم شده است. وی در همان ابتدا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اینکه گفته می‌شود با محرومیت از سوی کمیته اخلاق مواجه شده، گفت: در این مورد چیزی نشنیده‌ام.

* مهدی قائدی بازیکن جوان استقلال که از روز گذشته خود را به کادر فنی معرفی کرده بود امروز در محل تمرین تیمش حاضر شد و پا به پای سایر استقلالی‌ها کار تاکتیکی انجام داد.

* میلاد زکی‌پور و علی قربانی ۲ بازیکنی که گفته می‌شد شاید به علت آسیب‌دیدگی نتوانند در بازی با پرسپولیس حاضر شوند امروز بدون مشکل در محل تمرین تیمشان حضور پیدا کرده و در کارهای تاکتیکی حضور پیدا کردند البته زکی‌پور و قربانی جزء بازیکنانی بودند که تمرین ریکاوری پشت سر گذاشتند.

* یعقوب کریمی که به دلیل آسیب‌دیدگی به دیدار با نساجی مازندران نرسیده بود امروز در کارهای تاکتیکی تیمش حضور داشت.

* در ابتدای تمرین امروز و پیش از آنکه سوت آغاز برنامه‌های تاکتیکی به صدا در آید، ووریا غفوری در کنار حسن بیت‌سعید و تعدادی از بازیکنان جوان استقلال مشغول بازی با توپ شده و مدافعی که توسط کمیته اخلاق محروم شده در نقش دروازه‌بان ظاهر شد. غفوری که با هم‌تیمی‌هایش شوخی می‌کرد هنگامی که با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد با خنده به آنها گفت «مدیونید اگر در حمایت از من مصاحبه نکنید، من قلیانی نیستم!» این بازیکن البته امروز با چهره‌ای کاملاً خندان و بشاش در محل تمرین حاضر شد.

* علی قربانی که گل دوم استقلال مقابل نساجی مازندران را به ثمر رسانده بود هنگامی که داخل زمین آمد از آنها خواست تا بازی تنیس فوتبال انجام بدهند. بقیه بازیکنان هم این بازی را در کنار او پشت سر گذاشتند و کُری جالبی بین آنها برقرار بود.

* پیش از شروع تمرین امروز شفر برای دقایقی با مک درمورت به صحبت پرداخت.

* هنگامی که خسرو حیدری قصد داشت وارد زمین شود چهره او مورد توجه عکاسان قرار گرفت. این بازیکن با ابروی شکافته و کبود در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرد. حیدری در دیدار با نساجی دچار آسیب‌دیدگی شده بود.

* هنوز دقایقی از آغاز تمرین امروز استقلال نگذشته بود که فضای شاد و مفرحی در بین بازیکنان ایجاد شد. در این بین روزبه چشمی نزد پزشک تیم استقلال دکتر ستوده رفت و با وی شوخی می‌کرد در نهایت چشمی مثل کشتی‌گیرها عمل کرد و صحنه کشتی گرفتن هافبک استقلال با پزشک این تیم سوژه عکاسان شد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل نساجی مازندران به میدان رفته بودند امروز تمرین ریکاوری انجام داده و بقیه با شفر کار تاکتیکی پشت سر گذاشتند.

تمرینات تیم استقلال تا یک روز قبل از دربی ادامه خواهد داشت و آبی‌پوشان با توجه به استراحتی که روز گذشته انجام داده و فقط تمرین وزنه پشت سر گذاشتند دیگر تعطیل نخواهند بود.

تیم فوتبال استقلال روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی و از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا