واکنش روبن به اتمام قرارداد با بایرن

قرارداد آرین روبن با بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۸ به پایان می‌رسد و گفته می‌شود این بازیکن که سال آینده ۳۴ ساله خواهد شد قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد و از فوتبال کناره گیری می‌کند.

آرین روبن، وینگر هلندی بایرن مونیخ درباره موضوع قرارداد خود با این تیم گفت: من الان اصلا به تمدید قراردادم با بایرن مونیخ فکر نمی‌کنم و تمام تمرکز من روی موفقیت بایرن است. فعلا عجله‌ای برای تمدید قراردادم با بایرن مونیخ ندارم و می‌خواهم ببینم در پایان فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

آرین روبن با بازی برابر سلتیک توانست ۱۰۰ بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند و از این حیث اکنون دومین بازیکن هلندی است که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان داشته است. کلارنس سیدورف با ۱۲۵ بازی بیشترین بازی در لیگ قهرمانان را در بین بازیکنان هلندی داشته است.

این بازیکن هلندی درباره رکوردی که در این زمینه از خود به جای گذاشته است گفت: رسیدن به این تعداد بازی در معتبرترین تورنمت فوتبالی در اروپا احساس خوبی به من می‌دهد. من اگر زیاد مصدوم نمی‌شدم الان بازی‌های بیشتری در لیگ قهرمانان داشتم. به هر حال دوست دارم به جای این رکوردها بتوانم یک قهرمانی دیگر همراه تیمم در لیگ قهرمانان کسب کنم.

بایرن مونیخ باید امروز شنبه در بوندسلیگا برابر هامبورگ در شمال آلمان دیدار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا