گزارشی که داور درباره پاشازاده به فدراسیون داد

در جریان دیدار روز گذشته (جمعه) استقلال – نساجی قائشمهر، داور بازی مهدی پاشازاده را از کنار زمین اخراج کرد، اما او حاضر به بیرون رفتن از زمین نبود. همین موضوع هم باعث عصبانیت شدید داور بازی شد و کار را به جایی رساند که وی می‌خواست بازی را نیمه‌تمام رها کند. طبق قانون، اگر بازیکن یا مربی یک تیم اخراج شود، اما وی حاضر به خروج از زمین نشود، داور می‌تواند بازی را نیمه‌تمام اعلام کند.

مهدی پاشازاده پس از بازی تاکید می‌کرد که اعتراضی به داور نکرده و فقط یک «اِ» گفته و همین «اِ» گفتن باعث اخراجش از کنار زمین شده است.

با این حال در گزارشی که موعود بنیادی‌فر، داور دیدار استقلال – نساجی به کمیته داوران ارائه داده، آمده که مهدی پاشازاده در آن صحنه لفظ رکیکی را به کار برده و این موضوع به گوش داور چهارم رسیده است. داور چهارم نیز این موضوع را از طریق سیستم‌های رادیویی که داوران در اختیار دارند، به گوش داور وسط رسانده و بنیادی‌فر هم بلافاصله با قطع بازی، پاشازاده را از کنار زمین اخراج کرده است. در این گزارش، بنیادی‌فر اعلام کرده که حتی یک کلمه هم با سرمربی نساجی صحبت نکرده و به‌خاطر همان چیزی که داور چهارم به او گفته، پاشازاده را به روی سکوها هدایت کرده است.

باشگاه نساجی شب گذشته بیانیه تندی  علیه داور دیدارش مقابل استقلال صادر و اعلام کرد که از وی شکایت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا