امروز : سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶
تاریخ : ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۱:۲۳ ذخیره فایل ارسال به دوستان

ترفندی دیگر از اپل برای فرار از فروش کم آیفون ۸

اینطور به نظر می رسد که شرکت اپل، فروش بسیار کم آیفون ۸ را پیش بینی می کرد و به همین جهت، از روز رونمایی آیفون های جدید (۱۲ سپتامبر) انتخاب خریداران آیفون های سال گذشته یعنی؛ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را محدودتر کرد و مدل ۲۵۶ گیگابایتی این محصولات را از لیست […]

اینطور به نظر می رسد که شرکت اپل، فروش بسیار کم آیفون ۸ را پیش بینی می کرد و به همین جهت، از روز رونمایی آیفون های جدید (۱۲ سپتامبر) انتخاب خریداران آیفون های سال گذشته یعنی؛ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را محدودتر کرد و مدل ۲۵۶ گیگابایتی این محصولات را از لیست فروش خود حذف کرد. بنابراین، از این پس، فقط آیفون های ۳۲ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی آیفون های سال گذشته قابل خریداری می باشند.

همچنین، برسی ها نشان می دهد میزان جستجوی آیفون ۷ در گوگل در هفته های گذشته بیش تر از آیفون ۸ بوده و به نظر می رسد این اقدام اپل، تاثیر زیادی در بالا بردن میزان فروش آیفون ۸ نداشته است.

دلیل فروش کم آیفون ۸، شباهت بسیار زیاد این گوشی به مدل سال گذشته خود است و از تفاوت های آن، فقط می توان از بدنه شیشه ای و پردازنده بروزتر نام برد.

علاوه براین، تفاوت قیمتی بین این دو مدل با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی یکسان، ۱۰۰ دلار می باشد به شکلی که آیفون ۸ نسخه ۲۵۶ گیگابایتی، ۸۴۹.۹۹ دلار و قیمت آیفون ۷ نسخه ۲۵۶ گیگابایتی، ۷۴۹.۹۹ دلار می باشد. بنابراین، بسیاری از خریداران، آیفون ۷ را به آیفون ۸ ترجیح می دهند.

ارسال دیدگاه

photo_2016-05-31_13-37-56

photo_2016-06-02_15-16-08

photo_2016-06-02_15-16-04

1

sana shirini-1

gorban-1

news