همزمان با آغاز هفته بسیج؛

نخستین مجمع عالی بسیج شهرستان فریدونکنار در سال ۹۶ برگزار شد

بصیر، همزمان با آغازهفته بسیج نخستین مجمع عالی بسیج فریدونکنار در سال ۹۶ با موضوع راهکارهای کاهش طلاق، با حضور خیرالله باقرزاده فرمانده سپاه و نائب رئیس مجمع، مهدی مهدی‌زاده رئیس مجمع، روسای ادارت، کارگروه‌ها و بسیجیان شهرستان فریدونکنار در حسینیه شهدای گمنام سپاه این شهرستان برگزار شد.
مهدی مهدی‌زاده رئیس مجمع بسیج فریدونکنار در این مراسم، اظهار کرد: مومن باید در تمامی لحظات حق را در نظر بگیرند.
وی با بیان اینکه نباید به هیچ عنوان برائت از استکبار را فراموش کرد، گفت: برخی با خوی منافق به میدان می‌آیند و بر عدم لعنت فرستادن بر دشمنان پافشاری می‌کنند اما بر اساس سیره ائمه نباید به هیچ عنوان آن را فراموش کرد.
رئیس مجمع بسیج فریدونکنار با اشاره به اینکه برخی رجل سیاسی می‌گویند نباید مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفت، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا در ادبیات سیاسی کشور فراموش نشدنی است.
مهدی‌زاده در ادامه با تشریح عملکرد این مجمع، خاطرنشان کرد: ۶ کارگروه‌ تخصصی ۲۰ جلسه با موضوع کاهش طلاق در ۶ ماه نخست امسال برگزار کردند و در ۶ ماه دوم، اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه پس از ۶ ماه بررسی یک طرح مورد رای‌ قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این کارگروه از گروه‌ها، متخصصان و خبرهای مختلفی استفاده کردند و به نتیجه مطلوبی دست یافتند.
رئیس مجمع بسیج فریدونکنار با بیان اینکه ۶۰ جلسه ابلاغی برای شورای قشر وجود داشت که ۵۰ جلسه در ۶ ماه نخست امسال برگزار شد، گفت: ۸ جله شورای ماهانه نیز برنامه ابلاغی بود که ۶ مورد آن برگزار شد.
مهدی‌زاده یادآور شد: یکی از محورهای اصلی فعالیت مجمع ارتباط و تعامل با نخبگان و متخصصان شهرستانی بود که این کار صورت گرفت و همایش بزرگی نیز برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف بزرگ مجمع از سوی رهبری برنامه ریزی شده بود حضور بسیج در میادین و عرصه ها است، گفت: مجمع فریدونکنار در عرصه های عملیاتی دو خانه در دست ساخت و سه خانه در دست تعمیر دارد.
رئیس مجمع بسیج فریدونکنار با بیان اینکه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات زودبازده در راستای اقتصاد مقاومتی در میان بسیجیان توزیع شده است، اظهار کرد: در موکب اربعین ۱۷ تن برنج و ۱۷۰ میلیون تومان به همراه هزار تخته پتو جمع‌آوری شده بود و ۶ کامیون کمک مردمی نیز برای آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه جمع‌آوری شد.
وی افزود: در طرح پارک پاک و ساحل سالم نیز ۷۵ روز در زمینه های مختلف بسیجیان این شهرستان وارد عرصه شدند و موفق عمل کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا