فرمانده سپاه فریدونکنار:

هم‌افزایی، مهمترین مولفه برای رفع مشکلات است

بصیر، خیرالله باقرزاده فرمانده سپاه فریدونکنار و نائب‌ رئیس مجمع بسیج این شهرستان نیز در این مراسم با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) و فوت تعدادی از هموطنان کشور در حادثه زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: کارگروه زن و خانواده یکی از موفق‌ترین کارگروه‌های بسیج شهرستان فریدونکنار است و در زمینه طلاق کاملا به صورت تخصصی ورود پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه طرح شناسایی مناطق آسیب دیده به سپاه ابلاغ شده است تا بار روانی نکات منفی در این مناطق کاهش یابد، تصریح کرد: این طرح به مدت یک سال در سه محل شهرک شهید رجایی، اسدی و حمزه کبیری به مرحله اجرا درآمد.
نائب‌ رئیس مجمع بسیج فریدونکنار با اشاره به اینکه آسیب خانواده مهم‌ترین مشکلی بود که در این سه محل وجود داشت، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف و کلاس‌های آموزشی متنوعی برگزار شد و در نهایت به یک طرح کارشناسی رسیدند.
باقرزاده با گلایه از عدم حضور برخی روسای ادارت و نهادهایی که با مشکلات خانواده به ویژه طلاق درگیر هستند، گفت: امروز همه روسای ذیربط دعوت بودند اما متاسفانه حضور نیافتند.
وی با اشاره به اینکه در رفع مشکلات باید هم‌افزایی صورت بگیرد تا به موفقیت دست یابیم، تصریح کرد: باید از ظرفیت بسیج برای رفع بسیاری از مشکلات استفاده کرد.
فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه این مجمع برای هم افزایی برگزار شده است، اظهار کرد: کارهای کارشناسی بر روی این پرونده صورت گرفت و به عنوان مثال در بهزیستی بیش از ۲۰۰ پرونده وجود داشت و یک بسیجی خواهر غربالگری را انجام داد.
باقرزاده با اشاره به اینکه این طرح قابلیت اجرایی دارد اما باید به میدان آمد و ما می‌توانیم را زنده کرد، گفت: باید ظرفیت‌های مختلف تشکیلات شهرستانی زنده شود و باید بدانیم تمامی این برنامه‌ها قابل اجرا است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اگر مجاهدت‌های شهدا نبود دنیا منتظر پیام رهبری نمی‌شد، اظهار کرد: برخی دشمنان بحث زلزله را امنیتی کردند و مشکلات فراوانی را به وجود آوردند، دشمن با تمام توان پای کار آمد اما ما این موضوع مهم را فراموش کردیم.
فرمانده سپاه فریدونکنار با تاکید بر قرائت زندگینامه شهدا، گفت: باید بیانات رهبری را آویزه گوش خود قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا