کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

تشکیل بسیج برای بقای دین بود/ لزوم وحدت و اتکا به خداوند برای مقابله با غرب

بصیر، محمد نبی‌زاده در گفت‌‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: امام راحل(ره) معتقد بودند که باید دایره نفوذ خود را از کشور خارج کنیم و امروز می‌بینیم مرزهای ما از ایران خارج شده است.
وی با اشاره به اینکه نگاه امام راحل با تشکیل بسیج، بقای دین بود، تصریح کرد: برای پالایش فرهنگ‌مان باید تلاش کنیم، متاسفانه فرهنگ کشور آلوده شده و این نوع فرهنگ‌های غربی را در کتاب ها، رسانه و نشریات به وفور می‌توان یافت.
این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با بیان اینکه حوزه‌های بسیج، خانواده‌ها و دولت باید در زمینه پالایش فرهنگ آلوده‌مان ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه غرب به دنبال ترویج فرهنگ اباهه‌گری، لذت‌گرایی و رفاه‌طلبی است و زندگی تک فرزندی و بی‌بندوباری نتیجه این نوع فرهنگ است.
وی در بخش دیکری از سخنان خود با اشاره به فرموده رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: تمام گرگ‌های دنیا علیه ملت ایران جمع شده‌اند و می‌خواهند پرچم امام حسین(ع) را به زیر بکشند، اما باید تولیدات خود را در زمینه های متفاوت برای تحقق منویات رهبری بالا ببریم.
نبی‌زاده در ادامه وحدت و اتکا به خداوند را برای مقابله با غرب ضروری دانست و یادآور شود: باید در برابر هجمه‌های غرب استقامت کنیم، راه استقامت نیز پالایش فرهنگ و تصحیح اقتصاد است.
وی در پایان گفت: دشمنان می‌خواهند ما را از بین ببرند، بنابراین ما باید خود را تقویت کنیم چرا که اگر ملت ما قدرتمند نشود قطعا به ما ظلم می گویند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا