جایگزینی فوتسال به جای فوتبال در المپیک

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پنج ستاره شدن فوتبال ایران به عنوان یک افتخار برای کشور باید ادامه یابد.

مهدی تاج ظهر امروز در نشست انتخاب رئیس هیات فوتبال استان ایلام اظهار داشت: با تلاش‌های صورت‌گرفته پنج تیم فوتبال کشور در رده‌های مختلف سنی به جام جهانی صعود کرده‌اند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پنج ستاره شدن فوتبال به عنوان افتخار کشور باید ادامه یابد و در این راه برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است و با افتخار تنها فدراسیونی هستیم که پنج تیم آن در رده‌های مختلف سنی به جام جهانی صعود کرده است.

وی اضافه کرد: برخی مشکلات مالی وجود دارد اما مانع صعود تیم‌ها به جام جهانی نشده است و صعود تیم‌های فوتبال قدرتمندانه بوده و امیدواریم شاهد صعود این تیم در مرحله گروهی و کسب نتایج درخشان باشیم.

تاج تصریح کرد: فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی لازم را برای پیشرفت فوتبال داشته و در این راستا اقدام به تقویت ورزش‌ پایه و استعدادیابی نونهالان و نوجوانان کرده و این روند استمرار دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تقویت ورزش پایه مهم‌ترین نیاز برای توسعه ورزش بوده و در این راستا تلاش‌های ویژه‌ای صورت گرفته است و افزون بر این با اختصاص ۲۷ دهم درصد بودجه کارخانه‌جات بزرگ به ورزش فوتبال اختصاص یافته که این مهم تحولی را در این حوزه پدید آورده است.

وی ادامه داد: فوتبال در جام جهانی از المپیک گسترده‌تر و استقبال مردمی بیشتری از آن می‌شود و سعی شده در این زمینه نیز برنامه‌ریزی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تبدیل فوتبال به فوتسال در المپیک یکی از برنامه‌های مد نظر است که امیدواریم با تحقق این مهم در المپیک نیز افتخارآفرین باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا