افشای شکنجه جدید شاهزاده‌ها؛ از پا آویزان شدند!

روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» در گزارشی به ارائه توضیحات بیشتری در باره بازداشت شاهزاده‌ها و مسئولان سعودی پرداخت.

بر اساس این گزارش، شاهزاده‌های بازداشت‌شده در عربستان از سوی مأموران امنیتی وابسته به یک شرکت آمریکایی مورد شکنجه واقع شده و از پا آویزان شده‌اند؛ افراد بازداشت‌شده هم‌چنین مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و به آنها توهین شده است.

دیلی‌میل افزود مأموران مذکور وابسته به شرکت خصوصی آمریکایی «بلاک‌واتر» هستند که در بازجویی و شکنجه مشهور است؛ این مأموران به خواست محمد بن سلمان ولی‌عهد عربستان اقدام به این کار کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است بن سلمان حدود ۱۹۴ میلیارد دلار از حساب افراد بازداشت شده را مصادره کرده است. بن سلمان این بازجویی ها را شخصا رهبری می‌کند زمانی که مسأله‌ای داشته باشد سوال‌ها را برای بازداشت‌شده‌ها می‌فرستد، اگر به این سوالات در حالت عادی جواب دهند که مسأله حل شده است اما در صورت عدم پاسخگویی، مأموران برای شکنجه وارد اتاق افراد بازداشت شده می‌شوند.

از جمله افراد شکنجه‌شده، ولید‌بن‌طلال است. پیش‌تر «میدل ایست آی» از شکنجه شاهزاده‌های عربستانی بازداشت شده از جمله «متعب بن عبدالله» پسر ملک عبدالله خبر داد و اعلام کرد تعدادی از شاهزاده‌های بازداشت شده به دلیل مشکلاتی که در نتیجه شکنجه برایشان به وجود آمده، راهی بیمارستان شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا