بدهی ۱۰۷ میلیارد تومانی باشگاه استقلال به اشخاص حقیقی و حقوقی/ از گزارش وزارت ورزش درباره تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها قانع نشدم

علی‌اصغر یوسف‌نژاد مردم ساری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: تقاضای تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع شده است.

وی افزود: همچنین وزارت ورزش و جوانان به نمایندگی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گزارشی پیرامون محور‌های تعیین شده این تحقیق و تفحص به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کرده است.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزارت ورزش و جوانان پیرامون گزارش خود، میزان بدهی و طلب این دو باشگاه را مشخصا اعلام کرده است. به عنوان مثال براساس این گزارش باشگاه استقلال حدود ۱۰۷ میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهی دارد که البته حدود ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومان آن بدهی مالیاتی است.

یوسف نژاد با بیان اینکه اعضای تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گزارش وزرات ورزش را مورد مطالعه قرارخواهند داد، گفت: در صورت اقناع بر اساس گزارش وزارت ورزش و جوانان این تحقیق و تفحص متوقف خواهد شد که البته بنده بعید می‌دانم که اعضا قانع شوند چرا که شخصا باید بگویم گزارش فوق نتوانسته بنده را قانع کند که این خود باعث می‌شود تا روند تحقیق و تفحص در صورت تصمیم سایر اعضا مجددا در کمیسیون فرهنگی مطرح شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا