بسیجی فریدونکناری در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

بسیج شاه کلید تمام قفل‌ها است/ لزوم تقویت بینش و بصیرت سیاسی در کار بسیج

بصیر، سیدمرتضی رضویان در گفت‌‍و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: بسیج یک پدیده‌ای در انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) با الطاف الهی آن را تشکیل داد.
وی خاطرنشان کرد: بسیج یعنی آمادگی در تمامی زمینه‌ها که در مواقع حساس به کار می‌آید و مانند یک شاه کلید تمامی قفل‌ها را باز می‌کند.
این بسیجی فریدونکناری تصریح کرد: مسائل اقتصادی، نظامی، مبارزه با فسادهای اجتماعی، مسئله امر به معروف و نهی از منکر از جمله مسائلی است که اگر حضور بسیج نبود شاید به این زودی به پیشرفت و پیروزی نمی‌رسیدیم.
رضویان با اشاره به اینکه بسیجی به معنای واقعی کلمه خدمتگزار اسلام است گفت: از ویژگی مهم بسیجیان این است که به فرموده حضرت امام(ره)”بسیج لشگر مخلص خدا است” و برخلاف برخی سیاسیون که فعالیت‌های آنان هدف‌دار و برای کسب جایگاه دنیایی است اما بسیجیان برای ترویج دین اسلام در زمینه‌های مختلف کار را با خلوص نیت انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه روحیه فرد بسیجی نباید آلوده به مسائل مادی و دیگر مسائل شود افزود: لازم است که در پایگاه‌های بسیج برنامه‌های حلقه صالحین جدی گرفته شود و از آن غفلت نکنند.
این بسیجی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیجیان و پاسداران مورد توجه مردم هستند و به عنوان الگو در جامعه به حساب می‌آیند، لازم است که مراقب رفتارهای اجتماعی و زندگی شخصی خود باشند.
رضویان در پایان تصریح کرد: تقویت بینش و بصیرت سیاسی از ملزومات کار بسیجی است چراکه بسیجیان باید در مسائل سیاسی دقیق و حساس باشند و البته باید از قضاوت‌ها و تصمیم‌های عجولانه پرهیز کنند و هرگاه در مسائل سیاسی دچار تردید شدند منویات رهبری راهگشا است و محور را بیانات رهبری قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا