حضور ۲۴ پزشک و پرستار بسیجی از علوم پزشکی مازندران در کرمانشاه

عظیم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: به‌مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی داریم که از مهم‌ترین آنها برپایی چادر سلامت در جمعه هفته جاری در حاشیه مصلاهای نماز جمعه سراسر استان است که خدمات ویزیت رایگان به مراجعان ارائه می‎شود.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و تنی چند از بسیجیان، شرکت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و شرکت در همایش روشنگری و بصیرت‎افزایی بسیج از دیگر برنامه‌های جامعه پزشکی در هفته بسیج است.

مسؤول تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی مازندران با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه گفت: سه اکیپ هشت نفره شامل ۲۴ پزشک متخصص، پرستار و پزشک عمومی مرد در هفته گذشته به مناطق زلزله‎زده اعزام شدند و تاکنون نیز در کرمانشاه حضور دارند.

این مسؤول بیان کرد: در ایام اربعین حسینی نیز تیم بهداشتی درمانی از سوی بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشتی سپاه کربلا شامل ۴۵ پزشک عمومی، داروساز عمومی، ماما، پرستار، بهورز و بهیار وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مازندران به کربلا اعزام شدند.

جعفری در پایان گفت: ویزیت رایگان در مناطق محروم استان مازندران در طول سال انجام می‎شود، در ماه رمضان امسال نیز ویزیت رایگان هر شب در یک مسجد انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا